2017_tavasz_rw.jpgA 2017. március 13-19. közötti XII. Országos Étterem Hét remek vendégszámmal zárult! Idén tavasszal 26.000 Vendég foglalt asztalt a 136 résztvevő étterembe és próbálta ki azok 3 fogásos menüajánlatát!
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 3.160-an küldték el véleményüket a március 13-23. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2017. tavaszi Étterem Hét legjobb éttermeit, 4 kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Budapest - Pest megyei lista - TOP 10 étterem a 3.300 Ft-os kategóriában:
2. Nika étterem
1. Eiffel Bistro & Bar

eiffel_rw2017_tavasz.jpgEiffel Bistro & Bar – Takács Imre /étteremvezető/
"Nagy öröm és büszkeség, hogy a vendégértékelések alapján munkánk elismerést nyert. Különösen nagy dolog, mert pont most ünnepeltük 3 éves évfordulónkat. Több kiemelkedő Étterem Hét eredmény van már a hátunk mögött, de ez az eddigi legjobb eredményünk még inkább megerősít, motivál bennünket, hogy a választott út helyes, amin még keményebben az elégedett vendégekért és az ő élményükért fogunk dolgozni minden nap.

Bisztrónkban folyamatosan külső és belső értékelések alapján követjük az igényeket, amit mi ketten tulajdonosok (Takács Imre és Kondor Gábor) a 25-25 év külföldi és belföldi szakmai tapasztalatunkkal egészítünk ki. Választékunk területén igyekszünk ötvözni a modern és hagyományos gasztronómiát az egészségtudatos alapanyagokkal és technológiákkal."

Budapest - Pest megyei lista - TOP 5 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
5. Fire Churrascaria Steakhouse
4. Budai Gesztenyés Nagyvendéglő (Budakeszi)
3. Gundel Étterem
2. Mészár Steak Kitchen
1. Manna Lounge & Étterem

manna_rw2017_tavasz.jpgManna Lounge & Étterem – Ferró Péter és Csigaházi Balázs /étteremvezetők/
"A 2017. tavaszi DiningCity Országos Étterem Hét minden szempontból mérföldkő volt éttermünk számára. Két évvel ezelőtt irányt váltottunk, és azóta teljes gőzerővel dolgozunk azon, hogy folyamatosan jobb és jobb minőséget produkáljunk. Szerencsések vagyunk, hogy ilyen innovatív csapattal dolgozhatunk együtt, akik nem elégszenek meg pillanatnyi tudásukkal, hanem saját határaikat feszegetve képesek fejlődni. Éppen ezért idén már készen álltunk arra, hogy elhagyjuk a többszörösen is megnyert 3.300 Ft-os kategóriát, és megmérettessük magunkat a prémium kategóriában.

Nagyon nagy munka volt abban, hogy ilyen magas vendégszám mellett ennyi elégedett Vendég távozhatott éttermünkből. Hatalmas öröm számunkra, hogy a Vendégek véleménye alapján a prémium kategóriában minket választottak a DiningCity Országos Étterem Hét legjobb éttermének, ezzel mutatva, hogy jó irányba haladunk.
Bízunk benne, hogy ez a siker kihat az elkövetkezendő időszakra, és ezután még inkább kíváncsiak  lesznek a Manna Lounge & Étteremre. Továbbra is mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hozzánk betérő Vendégeknek a lehető legmagasabb minőségünket nyújtsuk, és ezzel élménnyé válhasson az itt eltöltött idő.

Köszönjük szépen Vendégeinknek, hogy szavazataikkal hozzá segítettek bennünket az első helyezéshez, mely nagy erőt ad az egész csapatnak ahhoz, hogy még tovább fejlődjön."

Országos lista - TOP 5 étterem a 3.300 Ft-os kategóriában:
5. Zip’s brewhouse (Miskolc)
4. Jankovich Kúria Wellness Hotel és Étterem (Rácalmás)
3. Malomkert Sörház (Veszprém)
2. Bistorant restaurant winebar (Szeged)
1. Dűlő Étterem és Bormúzeum (Miskolc)

dulo_rw_2017_tavasz.jpgDűlő Étterem és Bormúzeum (Miskolc) – Vécsey Renáta /étteremvezető/
"Kimondhatatlanul nagy öröm számunkra, hogy annak ellenére, hogy először vettünk részt a DiningCity Országos Étterem Hét programban, ilyen szép eredményt értünk el. Mondhatom, hogy abszolút várakozáson felüli.
Annál is inkább értékes számunkra ez a díj, mert a hozzánk látogató kedves Vendégek véleménye alapján nyertük el.
Ez az egy hét azért volt rendkívül érdekes, mert az élet úgy hozta, hogy egyéb más rendezvények is voltak bőségesen. Úgy érzem a Dűlő helyt állt, hiszen ekkora leterheltség mellett is hoztuk azt a magas színvonalat - mind az ételek, mind a kiszolgálás tekintetében - amire törekszünk nap mint nap.

Hiszünk abban, hogy a kitartó, következetes munka meghozza a várt eredményeket. Mi a minőség és az őszinte vendéglátás mellett tettük le a voksunkat és a céljainkat ezen az úton haladva szeretnénk elérni. A visszajelzések alapján, jó úton haladunk.
Nagyon örülünk, hogy ilyen szép számban voltak ránk kíváncsiak és reméljük, ezen túl is rászolgálunk kedves Vendégeink megtisztelő bizalmára.

Szeretném megköszönni a DiningCity-nek ezt a nagyszerű kezdeményezést, gratulálunk a résztvevő és nyertes éttermeknek és nem utolsó sorban köszönet a kollégáknak, akik tudásuk legjavát adva megnyerték ezt a megtisztelő címet a Dűlőnek."

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Sopronbánfalvi Kolostor (Sopron)
2. IKON étterem (Debrecen)
1. Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)

szel_rw2017_tavasz.jpgSzél Fiai Fogadó (Nyúl) – Prisztóka Tibor & Kormos Andrea /tulajdonosok/ és a Staff
"Kedves Vendégeink & Kedves DiningCity Csapat!
Örömmel értesültünk a jó hírről, hogy Tisztelt Vendégeink szavazata alapján -immár egymást követően-, 6.-ik alkalommal is éttermünket sorolták az első helyre az országos, Prémium menükategóriában!
Számunkra evidencia, hogy a vendégeink véleménye a legfontosabb, hisz az Ő ajánlásuk számunkra a legjobb reklám.
Úgy tűnik, elértük, hogy vendégeink azt mondhassák barátaiknak, ismerőseiknek, ami a mi szlogenünk is egyben: "Ezt látni kell és kipróbálni".
Az igazi érték a vendégeink elismerése, akik naponta szavaznak.
Jelenlétükkel.

A résztvevő vidéki éttermek közül ismét a legmagasabb vendéglétszámot és a legjobb értékelési átlagot értük el, nagyvárostól távol, a "Nyúli Havasokban" :-), egy varázslatos szőlőhegy pincesorán.

Nekünk ez az igazi SIKER.
A vendégeink szavazata ismét bizonyította, hogy a természetes alapanyagok használata, a tradicionális ételkészítés, a természet ŐSZINTE színei, illata és ízei, valós értéket képviselnek, és az azt értő, egyben értékes vendégkört vonzanak.
Saját készítésű kézműves boraink ismét jól vizsgáztak, hozzájárultak ehhez a sikerhez.
Ahogy már törzsvendégeink hozzászokhattak, ételeink ízvilágába -szinte kivétel nélkül-, az elkészítésük során a receptúrában felhasznált boraink is beépülnek.
Örülünk az elvárásoknak, melyeknek folyamatosan fejlődve, megújulva, ételeinkbe új ötleteket is beépítve igyekszünk minden alkalommal megfelelni.

Köszönöm vendégeinknek a helyfoglalást, köszönöm a szervező munkát végző DiningCity csapatának, köszönöm kollégáimnak a kiemelkedő teljesítményt!
Egyben szeretném megköszönni az összes résztvevő étterem tulajdonosainak, valamint összes dolgozójának, hogy ebben a megmérettetésben részt vesznek.
A sok munka és a felkészülés kifizetődik, hisz így mindannyian -önmagukat és egymást is inspirálva- járulnak hozzá a hazai gasztro kultúra fejlődéséhez.
Októberben újból találkozunk."

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
Április 3. és 9. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni a márciusi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon! (Csak a legjobb budapesti/Pest megyei éttermekben.)
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint a márciusi héten.

Asztalfoglalás március 29. (szerda) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kolos Gárdonyi 2017.03.27. 14:54:02

Gratulálok az Eiffel Bistro & Bar-nak!
Mi is ott ettünk, nagyon finom volt minden és nagyon kedvesek és segítőkészek is voltak :)