anyukam1.jpgHogy is lehetne szebben, jobban lezárni egy-egy szép hétvégét, mint elmenni az egyik legjobb vidéki étterembe, az encsi Anyukám Mondtába?
Nekem már kétszer volt szerencsém itt megfordulni, illetve több gasztró rendezvényen kóstoltam a jobbnál-jobb fogásaikat, így nagy várakozásokkal érkeztem.

 

anyukam2.jpgAhogy számítottam rá nem volt egyszerű a választás, csupa finomság a menüben és a napi ajánlatokat listázó táblán is.

 

anyukam3.jpgA karfiolkrémleves mindkettőnk fantáziáját megmozgatta, így feleztünk egyet. Forró, ahogy kell, kellemes szerecsendió ízzel kiegészítve, nagyon rendben volt. Én még egy jó sonka chips-et el tudtam volna képzelni a tetején, de így is mennyei volt.

 

anyukam4.jpgKét főétel között vacilláltam, egy tokhal és egy fürj comb és máj kombináción. Végül az előző napok sok halétele után a szárnyas győzött.
Ebből két adagot is sikerült kapnom ugyanis az első, olyan sós volt, hogy nem nagyon tudtam megenni (biztos szerelmes a szakács, de jó is az!). Recsegett, ropogott minden falatnál a sókristály a fogaim között. Jeleztem a pincérnek, aki egyből felajánlotta, hogy hoz egy másikat, mert nekik az a fontos, hogy a vendég jól érezze magát, jó érzéssel, szájízzel távozzon.
A második adag már tökéletes volt, ugyanúgy ahogy a mellé tálalt ropogós kerti zöldségek.
Mivel emberek vagyunk előfordul, hogy hibázunk. A legfőbb kérdés inkább az, hogy ezt hogyan oldjuk meg. Itt példamutatóan fordították meg a helyzetet. Nem kérdés, profi csapattal van dolgunk.

 

anyukam5.jpgA másik főétel pedig egy vargányás galuskával tálalt paprikás csirkecomb volt. Állítom, hogy nálam ez volt az egyik top étel egész hétvégén! Azt hiszem sokkot kaptam tőle. :)

 

Már csak a desszert volt hátra, újabb nagy kérdések, csoki tarte vagy házi szilvásgombóc? Mivel a döntés nem ment, egyezkedni kezdtem, nem lehetne-e... és lehetett. Újabb piros pont!

anyukam6.jpg

anyukam7.jpgKaptunk egy csoki tortát (étcsokis, ganache-os) és extrába egy szilvás gombócot! Újfent köszönet a jófej szakácsnak, pincérnek.
Ezek után is biztosan jelentem, hogy újra és újra felkeresem majd a fiúkat, nem hiába vezetik az éttermi rangsort!

 

anyukam8.jpg

Sőt, az Anyukám Mondta csapat a napokban nyitotta meg új egységét Miskolcon, Pizza, Kávé, Világbéke néven. Azt hiszem hamarosan ide is el kell látogatni! :)

Anyukám Mondta Étterem
3860, Encs, Petőfi út 57.

Szerző:
GasztroSzuzi

Látogatás dátuma: 2017. szeptember

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://etteremkostolo.blog.hu/api/trackback/id/tr8812923895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása