2017_tavasz_rw.jpgA 2018. március 5-11. közötti XIV. DiningCity Országos Étterem Hét remek vendégszámmal zárult! Összesen 137 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 3.400-an küldték el véleményüket a március 5-15. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2018. tavaszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Budapest - Pest megyei lista - TOP 5 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
5. Vogue Hajó-Étterem
4. Cyrano Étterem
3. Budapest Bisztró
2. La Perle Noire Restaurant and Lounge
1. Manna Lounge & Étterem

manna_18_03.jpgManna Lounge & Étterem - Ferró Péter és Csigaházi Balázs /étteremvezetők/
"Nagy öröm, hogy a számunkra is igen elismert és tisztelt éttermek között a közönség véleménye alapján első helyezést értünk el az országos étterem hét prémium kategóriájában.

Most is nagyon sokan voltak kíváncsiak a Manna Lounge & Étteremre, ezért hétfőtől-vasárnapig folyamatosan nagy leterheltség mellett kellett hozni az elvárt színvonalat, -sőt annál még egy picivel többet is- mind az ételek, mind a kiszolgálás tekintetében.

Továbbra is igyekszünk törekedni a minőségi vendéglátásra és arra, hogy az itt eltöltött idő valódi élménnyé váljon, legyen szó a la carte étkezésről, vasárnapi ebéd programról, esküvőről, céges vagy privát rendezvényről.

Köszönjük szépen Vendégeinknek, hogy szavazataikkal hozzá segítettek bennünket az első helyezéshez. Ez ismét motivációt ad számunkra, hogy a jövőben is újabb kihívások elé állítsuk éttermünket, és sikeresen teljesítsük azokat."

Budapest - Pest megyei lista - TOP 5 étterem a 3.300 Ft-os kategóriában:
5. Nika Étterem
4. Gróf Teleki Kastély Étterem (Pomáz)
3. Eiffel Bistro & Bar
2. Buda Gourmet Bistro
1. VígVarjú Étterem

vigvarju_18_03.jpgVígVarjú Étterem - Semsei Rudolf /tulajdonos-ügyvezető/
"Óriási megtiszteltetés számunkra, hogy alig 4 hónappal a nyitás után új résztvevőként a tavaszi Országos Étterem Hét győztesei lettünk a „Top” kategóriában.

Hálás vagyok Vendégeinknek, köszönöm, hogy hétről-hétre bizalmat szavaznak éttermünknek!

Igazi csapatjáték volt! Egy igazán szenvedélyes csapattal lehet csak ilyen gyorsan megnyitni, és egy szívvel-lélekkel dolgozó felszolgáló és szakács csapattal lehet csak ilyen csodaszép díjat elnyerni. Nagyon köszönöm a kollegáknak, szívből örülök, hogy velük dolgozhatok.

Számunkra minden vendég törzsvendég, akit nagy örömmel és szeretettel, és - a Varjúfészek minden fiókájára jellemző módon - élményekkel vár(rrrrr)unk vissza."

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. 67 Étterem (Székesfehérvár)
2. IKON étterem (Debrecen)
1. Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)

szel_18_03.jpgSzél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl) - Prisztóka Tibor & Kormos Andrea tulajdonosok és a Staff akik a "Szél Fiai"
"Kedves Vendégeink & Kedves DiningCity Csapat!

A múlt év októberi eseményt túlfoglaltság és túlterheltség miatt kihagytuk.
Meg is kaptuk a "büntetést" heteken át csengett a telefon, egy kérdéssel:
Miért nem?!
Így idén újból itt volt a helyünk, a márciusi Étterem Hét résztvevő éttermei között.

És ahogy legutóbb hatszor egymás után, most a hetedik első hely is éttermünket illette. Mondhatom, hogy zsinórban?
Vagy a konyhánk jó, vagy a vendégkörünk kivételes...

Feleségemmel -aki a csendes háttér-, és kollégáimmal az élen, azért dolgozunk, hogy éttermünk hangulata, kézműves boraink ételeink minősége vonzza a látogatókat, akikből az első látogatást követően a törzsvendég lehet. Számunkra nem csupán vendégünk első látogatása a fontos, hanem AZ A LEGfontosabb, hisz úgy kell dolgoznunk, hogy visszatérő vendég legyen az első vizitálóból. Mert a visszatérő vendégkör a kivételes...
És ez egyben óriási kihívás, mert az első jó élmény magas elvárásokat támaszt, és annak is jól meg kell felelni.

Számunkra evidencia, hogy a vendégeink véleménye a legfontosabb, hisz az Ő ajánlásuk a legjobb reklám. Ezért örülünk az ő értékítéletüknek.

Fogadónk, éttermünk 19.-ik szezonját futja. Ahogy eredményeinkből látszik, mára elértük, hogy vendégeink azt mondhassák barátaiknak, ismerőseiknek, ami a szlogenünk is egyben: "Ezt látni kell és kipróbálni".
Az igazi érték a vendégeink elismerése, akik naponta szavaznak a jelenlétükkel.
A résztvevő vidéki éttermek közül ismét a legmagasabb vendéglétszámot értük el, nagyvárostól távol, a "Nyúli Havasokban", egy varázslatosan szép borvidék pincesorán.

Nekünk ez az igazi SIKER.
Örülünk az elvárásoknak, melyeknek folyamatosan fejlődve, megújulva, ételeinkbe új ötleteket is beépítve igyekszünk minden alkalommal megfelelni.
Köszönöm vendégeinknek a helyfoglalást, és az értékeléseket, köszönöm a szervező munkát végző DC csapatának, köszönöm kollégáimnak a kiemelkedő teljesítményt!

Egyben szeretném megköszönni az összes résztvevő étterem tulajdonosainak, valamint összes dolgozójának, hogy ebben a megmérettetésben részt vesznek.
A sok munka és a felkészülés kifizetődik, hisz így mindannyian -önmagukat és egymást is inspirálva- járulhatunk hozzá a hazai éttermi kultúra fejlődéséhez.

Októberben újból találkozunk!"

Országos lista - TOP 3 étterem a 3.300 Ft-os kategóriában:
3. Fenyves Vendéglő (Debrecen)
2. Classic Cafe Szerb Étterem (Szeged)
1. Malomkert Sörház (Veszprém)

malomkert_18_03.jpgMalomkert Sörház (Veszprém) - Szücs Balázs /ügyvezető/
„Első helyezettként dobogóra kerülni rendkívüli eredmény, óriási elismerés, azonban a helyezést megőrizni még nagyobb kihívás, még körültekintőbb előkészületeket és odaadóbb munkát, erőfeszítést igényel. Büszkék vagyunk csapatunkra, hogy küldetésük ezúttal is sikerrel járt, ismét bizonyították szakmaszeretetüket, elhivatottságukat, és lelkiismeretes munkájukkal megnyerték Vendégeinket.
Külön öröm számunkra, hogy a pontozásos értékelések mellett nagyon pozitív szöveges visszajelzéseket kaptunk, melyekből az is kiderült, hogy sokan első alkalommal jártak nálunk. Városunk és környéke bővelkedik remek éttermekben, ezért is fontos számunkra a DiningCity kezdeményezése, a közös munka, hiszen egy kiváló lehetőségnek tartjuk új vendégkör bevonzására.
Folyamatos megújulásra, trendkövetésre törekszünk, igyekszünk a változó igényeknek megfelelni, és az Étterem Héten való sikeres szereplésünk is azt bizonyítja, hogy jó úton haladunk.
Hálásak vagyunk Vendégeinknek a pozitív visszajelzésekért, nagyon köszönjük, hogy elismerik, értékelik munkánkat, erőfeszítéseinket!"

Különdíjak kategóriák szerint lebontva

- Legjobb konyha: Marangona Konyha
- Legjobb kiszolgálás: Mimama Konyhája
- Legjobb hangulat: Dunacorso étterem

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
Április 9. és 15. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni a máciusi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon! (Csak a legjobb budapesti/Pest megyei éttermekben.)
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint a márciusi héten.

Asztalfoglalás április 3. (kedd) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.