2017_tavasz_rw.jpgA 2018. október 8-14. közötti XV. DiningCity Országos Étterem Hét remek vendégszámmal zárult! Összesen 120 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 3.000-en küldték el véleményüket az október 8-18. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2018. őszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Budapest - Pest megyei lista - TOP 5 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
5. Imázs Thai és Japán Étterem
4. Gróf Teleki Kastély Étterem (Pomáz)
3. Budapest Bisztró
2. Via Luna Étterem és Kávéház
1. Manna Lounge & Étterem

manna_1.jpgManna Lounge & Étterem - Ferró Péter és Csigaházi Balázs /étteremvezetők/
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a vendégek véleményük alapján a márciusi első helyezés után ismét éttermünket választották a prémium kategória legjobbjának.

Új séfünk, Darusa Richard irányításával fine bistro és fine dining ételekkel emeltük éttermünk eddigi színvonalát, melyet folyamatos nagy leterheltség mellett is sikerült tartanunk. Teljesen új konyhai személyzetünk még csak szeptembertől dolgozik együtt, mégis kivételes csapatot tudtak alkotni.

Dicséret illeti még felszolgálóink munkáját is, akik kiemelkedő erővel és koncentrációval bírták azt a tempót, amit megkövetelt ez a hét.

A mostani Étterem Hét egy új mérföldkőhöz vezetett bennünket, ugyanis a prémium kategóriában még nem volt ennyi vendég nálunk, mint ezen a héten, melyet a nemrégiben csapattá vált személyzetünk az eddigi legmagasabb értékelési számmal tudott teljesíteni.

Továbbra is arra törekszünk, hogy évről-évre emeljük éttermünk színvonalát, ezért az Étterem Hét mellett ne feledkezzünk meg arról, hogy privát vagy üzleti vacsoráról, céges rendezvényről, esküvőről vagy vasárnapi Sunday Brunch programról van szó, végeredményben vendégeink azért jönnek, hogy jól érezzék magukat.

Reméljük, ez a siker kihat az elkövetkezendő időszakra és még többen lesznek kíváncsiak a Manna Lounge & Étterem új stílusára.

Köszönjük szépen vendégeinknek, hogy szavazataikkal hozzásegítettek bennünket az első helyezéshez, mely nagy öröm számunkra, hiszen az Ő véleményük a legfontosabb!"

Budapest - Pest megyei lista - TOP 5 étterem a 3.300 Ft-os kategóriában:
5. Macesz Bistro
4. VígVarjú Étterem
3. Salaam Bombay Indiai Étterem
2. Eiffel Bistro & Bar
1. Buda Gourmet Bistro

buda_gourmet.jpgBuda Gourmet Bistro - Blaskó Mihály /üzletvezető/
„Kedves Vendégeink, Barátaink!
Évről-évre részt veszünk ezen a versenyen, ahol egyre jobb eredményeket sikerült elérnünk. Mint minden nap, most is próbáltuk a tudásunk legjavát nyújtani, amit eddig is pozitívan értékeltek vendégeink, de ezidáig ez nem volt elegendő az első helyhez. Számunkra azért is fontos a kiemelkedő szereplés és a részvétel, mert sokan most látogatnak meg minket először és a jövőben törzsvendégeinkké válnak.
Az egy hét alatt óriási vendégszámot fogadtunk, ami extra kihívást és motivációt jelentett számunkra.
Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ekkora vendégszám mellett most gondolták úgy vendégeink, hogy a legjobb teljesítményt nyújtottuk, amit ezúton is nagyon köszönünk!
Mindannyiunk számára hatalmas örömöt jelent ez a díj, hiszen ezért is dolgozunk! Külön köszönet minden kollégának ezért a kiváló munkáért, amit reméljük hasonlóan tudunk folytatni a jövőben is.”

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. IKON étterem (Debrecen)
2. Kistücsök Étterem (Balatonszemes)
1. Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)

szel_fiai.jpgSzél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl) - Prisztóka Tibor tulajdonos és Csapata
„Kedves DiningCity Olvasók, Étterem Látogatók, Vendégeink & Borbarátok!

2012. ősze óta veszünk részt a DiningCity Országos Étterem Hét rendezvényein.
Ennyi idő alatt ez a 8.-ik első helyezésünk (ezen túl egy 5.-ik és egy 2.-ik helyezésünk volt, amire szintén büszkék vagyunk).
Az emelt szintű kategóriában 7 első helyet szerezni "zsinórban"… azt hiszem ez önmagáért beszél, hisz nem csak országosan, de nemzetközileg is ismert és elismert éttermek végeznek évről évre az elsők között.

A titok? A recept egyszerű...a kenyér puha, a leves forró, a sör pedig hideg!
Ez mind fontos, de ezen túlmenően van még pár "apróság".
Éttermünkben a tradíció és hagyomány nem csak névleg van jelen.

Ételeink ízvilága átível a valamikori dédnagyszülők Hort község béli hentes/vendéglős kezdetein, tiszaszőlősi és egri Nagymamák felvidéki és alföldi ételein, Erdély és Kárpátalja fűszerein, hagyományain, hogy a Kisalföld és a Pannon dombság borvidékén, annak legszebb pincesorán jőve, a szőlőhegyen szerezzen örömet a szándékoltan erre járó vendégnek.

Bár az alapok a Kárpát medencéből jőnek, de a földkerekség más konyháinak és fűszereinek ízvilágaiból is integrálunk, hozzáépítünk ezekhez az alapokhoz.
Hozzánk véletlenül nem lehet betérni, előttünk nem vezet el főút, nem terül el városközpont, és még csak ferde tornyunk sincs.
Mégis, aki akar, megtalál minket. Döntő részük nem is csak egyszer, hanem évek óta visszajár hozzánk.

2000. júniusában nyitottunk, az óta ez a 19. szezonunk.
Amikor "üstökösként" felívelő éttermek pár hét vagy hónap, netán egy-két év csillogást követően bezárnak, és már nincsenek is, tán nem is emlékszünk rájuk, akkor fut át rajtam, hogy ez mekkora idő.
Aki ebben a szakmában dolgozik, pontosan tudja, milyen nehéz foglalkozást választott.
Ezért, itt és most, elsősorban a kollégáknak szeretném megköszönni a kitartást, a lemondást, a szívből és lélekből végzett munkát.
Azt a kreativitást és a megújulást, amely révén folyamatosan képesek vagyunk újdonságokat mutatni vendégeink számára, miközben az étlapunk 19 szezon óta azonos alapokon nyugszik.
Köszönöm részükről a mosolyt, a jó szót a vendég felé akkor is, amikor nehéz napunk van, amikor otthon gondok vannak, amikor a só is kiömlik.

Mi, együtt a kollégákkal, az a bizonyos egy szál gyertya szeretnénk lenni, amely bár nem ragyog óriási fénnyel, de önmagában is képes a sötétet elűzni.
A vendégeink asztalánál az egy szál gyertya ezt jelképezi.
Egyszerűen, tisztán, méltósággal és tisztelettel. Az alapanyagok, az étel és a vendégeink tekintetében is.
Ugyanakkor örömmel és mosollyal az arcokon. A munkánk és vendégeink felé egyaránt...
Tiszaszőlősi nagyapám egyik humorosan kedves mondása: Az öndicséret annyira fontos, hogy nem szabad másra bízni.
"Szerencsénkre" tisztelt Vendégeink sokadik alkalommal teszik ezt meg helyettünk, és ez az első hely - ahogy a több is-, az Ő véleményük és dicséretük, felénk.
Tenni viszont mi tettünk érte. A jól végzett munka öröme tükröződik ezen az eredményen.

Nagy szeretettel köszöntöm kollégáimat, a résztvevő éttermeket és dolgozóikat, a DiningCity szervező csapatát, és nagyra becsült Vendégeinket!
Nélkületek ezt nem értük volna el. Jövőre a DiningCity tavaszán újfent találkozunk!"

Országos lista - TOP 3 étterem a 3.300 Ft-os kategóriában:
3. Bistorant Restaurant Winebar (Szeged)
2. Malom Étterem (Miskolc)
1. Malomkert Sörház (Veszprém)

malomkert.jpgMalomkert Sörház (Veszprém) - Szücs Balázs /ügyvezető/
Első helyezettként dobogóra állni, immáron harmadszorra, lenyűgöző eredmény, megtisztelő kitüntetés. Mesterszakácsunk vezénylésével címvédő posztunkat harmadszorra is büszkén viseljük. Pozíciónkat megtartani még körültekintőbb előkészületeket és odaadóbb munkát, erőfeszítést igényel.
Elmondhatatlanul büszkék vagyunk csapatunkra, hogy ismét bizonyították szakmaszeretetüket, elhivatottságukat és lelkiismeretes munkájukkal harmadszorra is megnyerték Vendégeinket. A magasztaló értékeléseket hálásan köszönjük minden kedves Vendégünknek és külön magas elégedettség számunkra, hogy a szöveges értékelések alátámasztják, hogy sokan először jártak Nálunk, lehetőséget biztosítva ezzel számunkra a DiningCity kezdeményezése, a közös munka gyümölcseként egy új vendégkör bevonzására.
Folyamatos megújulás, trendkövetés van a tarsolyunkban, igyekszünk a változó igényeknek megfelelni, olykor egy kicsit többet nyújtani Vendégeinknek. Az Étterem Héten való sikeres szereplésünk azt bizonyítja, hogy jó úton haladunk.
Hálásak vagyunk Vendégeinknek a pozitív minősítésekért, nagyon köszönjük, hogy méltányolják, értékelik hivatásunkat, erőfeszítéseinket! Szeretettel várunk továbbra is minden kedves Vendéget a Malomkert Sörházba, a Királynék városába."

Különdíjak kategóriák szerint lebontva
4.900 Ft-os Prémium kategória:
- Legjobb konyha: Solier Cafe (Gödöllő)
- Legjobb kiszolgálás: Antré Étterem
- Legjobb hangulat: Paris Budapest Restaurant & Bar

3.300 Ft-os kategória:
- Legjobb konyha: Rosinante Étterem (Szigetmonostor)
- Legjobb kiszolgálás: Chagall Cafe & Étterem
- Legjobb hangulat: Jerney Italian Bistro

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
November 12. és 18. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni az októberi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon! (Csak a legjobb budapesti/Pest megyei éttermekben.)
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint az októberi héten.

Asztalfoglalás november 5. (hétfő) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.