rw_gyoztes_kep.jpgA 2023. március 9-19. közötti XXIII. DiningCity Országos Étterem Hét alkalmával összesen 157 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges, 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 3.103-an küldték el véleményüket a március 9-23. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2023. tavaszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont- és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Külön gratulációját fejezi ki az Etyeki Kúria Borászat, mely minden győztes étterem részére egy-egy bor- és pezsgőválogatást ajánlott fel elismerésének kifejezéseként.

Budapest és környéke - TOP 3 a 9.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Dabas Deli Bistro (Dabas)
2. Gundel Étterem Kávéház
1. Matild Café & Cabaret
matild_23_03.jpgMatild Café & Cabaret - Selim Ölmez /Matild Palota igazgató/
„Nagy öröm és megtiszteltetés számomra, hogy a vendégek visszajelzései alapján, a tavalyi év után újra a Matild Café & Cabaret állhat a DiningCity Országos Étterem Hét exkluzív kategóriájának élén. Számunkra mindig az a legfontosabb cél, hogy maradandó élményt nyújtsunk vendégeinknek, és ez a helyezés a legjobb visszajelzés számomra az ételeink minőségéről és arról a vendéglátásról, amit mi képviselünk. Nagyon büszke vagyok a Matild Café & Cabaret csapatára, és természetesen az Étterem Hét elmúltával is szeretettel várjuk vendégeinket a megújult étlapunkkal, vasárnaponként fejedelmi Sunday Brunch-csal, hétvégenként pedig egyedülálló Cabaret Show-inkkal.”

Budapest és környéke - TOP 3 a 7.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Meat Again Glutén- és Laktózmentes Grill Étterem
2. Manna Lounge & Étterem
1. The Station (Mercure Budapest Castle Hill)
station_23_03.jpgThe Station (Mercure Budapest Castle Hill) -
Asztalos Gergely /A’la Carte Manager/

„Kedves Vendégeink és Barátaink, akik közül sokan már évek óta velünk élik meg a “The Station” komplex éttermi élményét köszönjük, hogy másodszorra is az első helyen végezhettünk.
Célunk továbbra is, hogy részletesen bemutatott saját felfogásunkban felépített menüsorokkal nyűgözzük le a hozzánk érkezőket.
Újraértelmezett klasszikusok, termőhelyszelektált alapanyagok, kreatív prezentáció jellemzi fogásainkat.
Szakértő személyzet, kortárs urbánus design, remek ételek. Általában így jellemeznek bennünket vendégeink.
Ez a győzelem továbbvezet minket és új távlatokat nyit a “The Station” mindennapjaiban is. Köszönjük!”

Budapest és környéke - TOP 3 az 5.900 Ft-os kategóriában:
3. Bandy’s Bisztró (Veresegyház)
2. Buda Gourmet Bistro
1. Il Pastaio Ristorante and Bar
il_pastaio_23_03.jpgIl Pastaio Ristorante and Bar - Kovács Lajos /étteremvezető/
és Beke Zsolt /konyhafőnök/

„Nagyon boldogok vagyunk, hogy először sikerült megnyernünk az 5.900 Ft-os kategóriát a DiningCity Országos Étterem Héten. Már voltunk többször dobogósok, de most sikerült először az első helyen végezni.
Gratulálunk a többi helyezett étteremnek is.
Nagy öröm számunkra, hogy az Étterem Hét jóvoltából, egyre több magyar vendég ismeri meg éttermünket.
Köszönjük minden hozzánk látogató vendég véleményét, külön köszönet a sok-sok visszatérő vendégnek.
Nagy ölelés a teljes személyzetnek, amiért szívvel-lélekkel végzik a napi munkájukat. Ez az eredmény minősíti mind konyhán dolgozó, mind a felszolgálók munkáját, és annak összhangját.
Az Il Pastaio étterem csapata egész évben azon dolgozik, hogy minden vendég, aki betér hozzánk, egy kis olasz életérzést kapjon tőlünk. Dolce Vita! �”

Országos lista - TOP 3 étterem a 9.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Macok Bisztró (Eger)
2. Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)
1. Kistücsök Étterem – Food & Room**** (Balatonszemes)
kistucsok_23_03.jpgKistücsök Étterem – Food & Room**** (Balatonszemes) -
Csapody Balázs /tulajdonos, ügyvezető/

„Örömmel vettünk részt már sokadszor a DiningCity Országos Étterem Héten, mivel nagyon jó kezdeményezésnek tartjuk. Ez által közelebb kerültünk olyan vendégekhez is, akik még nem ismertek minket. Fontos szerepet tölt be az éttermi kultúra fejlődéséhez, olyanok is végig eszik a négy fogásos menünket, akik eddig csak egy-két fogásban gondolkodtak. Öröm volt látni a sok elégedett vendéget, így elhatároztuk hogy részt veszünk az Étterem Hét Extra programon is. Köszönjük csapatunk minden tagjának a ragyogó munkájukat, vendégeinknek, hogy megtiszteltek minket, és jól érezték magukat a Kistücsökben. Az külön öröm, hogy sokan messziről érkeztek és az új szálláshelyünkön foglaltak szállást, hogy nálunk vacsorázhassanak.”

Országos lista - TOP 3 étterem a 7.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Echo Restaurant & Cafe (Tihany)
2. Mirage Étterem & Kávézó (Hajdúszoboszló)
1. Porto Vino Ristorante (Székesfehérvár)
porto_vino_23_03.jpgPorto Vino Ristorante (Székesfehérvár) - Kelemen Barna /ügyvezető/
„Nagy volt az öröm és nagy büszkeséggel töltött el minket, hogy a Budapesten kívüli prémium kategóriában az első helyet sikerült elérnünk. Fantasztikus meglepetés volt és igazán megtisztelő, különösen azért mert az első alkalom, hogy részt vettünk a DiningCity szervezésében az Országos Étterem Hét programsorozaton (itt ragadnám meg az alkalmat, hogy köszönetet mondjuk a DiningCity csapatának a remek szervezésért és munkájukért).
Természetesen köszönjük vendégeinknek a szóbeli kedves szavakat és az értékeléseket! Tudjuk, hogy ez a győzelem az elismerésen túl nagy felelősséggel ruház fel minket a jövőt illetően, egyben megerősít minket abban, hogy a sok befektetett munkát vendégeink értékelik és elismerik.
Nekünk sosem volt célunk és a jövőben sem lesz versenyre kelni a fine dining éttermekkel, nem törünk ilyen babérokra – ugyanakkor, amit Molnár Tamás Chefünk és csapata megálmodnak a kiváló, minőségi olasz alapanyagokból, és elkészítenek – kiemelve házi készítésű friss tésztáinkat – ezekre mind büszkék lehetünk és vélhetően ezt az odaadást, ezt az ételek iránti tiszteletet, szakmai szenvedélyt és autentikus ízvilágot értékelték és értékelik vendégeink nap mint nap. Köszönet kiváló konyhai csapatunknak a munkájukért!!! Nagy köszönet Molnár – Hajdu Szabina üzletvezetőnknek és éttermi kollégáinknak a vendégcentrikus kiszolgálásért és hogy munkájukkal az állandó magas minőséget képviselik és emberileg a vendégeinknek a lehető legjobb vendégélményt tudják biztosítani minden nap!
Ezért érdemes és ezért dolgozunk, hogy ez mindig így maradjon és hogy vendégeink az igazi Dolce Vita hangulatot itt tartózkodásuk alkalmával megéljék Székesfehérvár belvárosában, a Porto Vino-ban.
Gratulálunk minden étteremnek és kollégának, akik részt vettek az Étterem Hét programsorozaton. Méltó vetélytársak voltak és bízunk benne, hogy ősszel ismét találkozunk.”

Országos lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os kategóriában:
3. A Bárány Étterem és Szálláshely (Edelény)
2. Malom Étterem (Miskolc)
1. Malomkert Sörház (Veszprém)
malomkert_23_03.jpgMalomkert Sörház (Veszprém) - Szücs Balázs /ügyvezető/
„Kedves Vendégeink!
Elsősorban óriási köszönet NEKTEK, amiért idén is több százan ellátogattatok hozzánk, kóstoltatok és dicsértetek!
A legmenőbb dolog a világon, hogy volt köztetek olyan, aki az ország másik végéből azért választotta szállodánkat, mert új szobáink mellett a Malomkert Sörház 7 eddigi Étterem Hét győzelmének híre is eljutott hozzá, és nem akart lemaradni idei menüsorunkról. A legnépszerűbb fogásokat már fel is vettük márciusban induló új étlapunkra, gyertek és próbáljátok ki sorban új fogásainkat.
Nem utolsó sorban pedig hála, hála, hála Nektek, kedves Kollégák, hogy minden nap együtt dolgoztok velünk a legszebb asztalok megterítésén, a legjobb sörök kimérésén és a legelégedettebb vendégek kiszolgálásán.
Ősszel ugyanitt találkozunk!"

3. helyezett: Imázs Thai & Japán Étterem - 7.900 Ft
4. helyezett: Craft Head Brewpub & Bistro - 7.900 Ft
5. helyezett: Vadrózsa Étterem - 9.900 Ft

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
Április 11-16. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni a márciusi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon!
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint a márciusi héten.

Asztalfoglalás április 3. (hétfő) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül érvényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.