perle 1 kép.jpg

A tavaly nyár végén nyílt, Andrássy úti La Perle Noire étteremmel már szemeztünk egy ideje, de kipróbálni nem volt alkalmunk.
Március 17-én elkezdődött az Étterem Hét és az első 2 nap után annyira jó vélemények érkeztek a DiningCity-re az étteremről, hogy ezek után nem volt kérdés, hogy itt az ideje végre beülni ide és megnézni miért is ez a sok dicséret.
Szerda estére foglaltunk asztalt, leparkoltunk a szervizúton és nekivágtunk… :)

Az étterembe belépve rögtön egy kedves felszolgáló Hölgy fogadott, majd odakísért az asztalunkhoz. A belső design színei és elemei az elegancia jegyeit hordozzák magukban, mégsem érzi azonban magát az ember feszélyezetten. A hangulat oldott, a pincérek „jönnek-mennek”, szolidan végzik a dolgukat és az egész este folyamán mindig akkor jönnek, akkor kérdeznek, amikor kell. Nincsenek felesleges körök és a sok vendég ellenére egyáltalán nem fásultak, hanem érdeklődőek, nyitottak… de, hogy mi is kicsit lazábban fogalmazzunk, azt mondanánk, hogy egyszerűen jó fejek. :)

perle 2 kép.jpgAmikor leültünk már érkezett is néhány szelet kenyér vajjal, illetve üdvözlő falatként malacpástétom.

Mivel ketten voltunk, ezért úgy választottunk a 3 fogásos Étterem Hét menüből, hogy véletlen se együk ugyanazt, így 6 féle ételt láthattunk, kóstolhattunk.

perle 3 kép.jpgElőétel 1: Kecskesajt saláta házilag pácolt kacsamájjal, gránátalmával

perle 4 kép.jpgElőétel 2: Borjú tatár pácolt gombákkal, lazac kaviárral és fürjtojással

perle 5 kép.jpgFőétel 1: Jércemell supréme galangás vörös rizzsel, vaj karalábé „sashimi”-vel, füstölt lazac parfait-tal

perle 6 kép.jpgFőétel 2: Sertésszűz fekete kagylóval, céklatextúrákkal, karórépával, kávés jus-sal

perle 7 kép.jpgDesszert 1: Csokoládé felfújt mangó kompóttal, narancsvirág fagylalttal

perle 8 kép.jpgDesszert 2: Kókuszos, sóskaramellás tiramisu passió gyümölccsel

perle 9 kép.jpgVégül pedig a desszert után érkezett még egy kis meglepetés is: Mangós panna cotta.

Minden fogás nagyon finom volt, remek alapanyagokkal, frissen, gyönyörűen tálalva.
Az előételek közül a kecskesajt lágy íze, a puha és enyhén pirított kacsamáj és a saláta jó kombináció volt, főleg, hogy balzsamecettel is meg volt locsolva, amit mi nagyon szeretünk.
A borjú tatárban a hús szintén rendkívül friss, rajta a fürjtojás és mellette a gombák jól mutattak és finomak is voltak.
A sertésszüzes főétel volt a legkiemelkedőbb, mind tálalását, mind az ízeket tekintve. Omlós szűz, kagylók, cékla variációk… ezt nem szabad kihagyni!
A jércemell bőre ropogós, a vörös rizs tökéletesen lett megfőzve, a lazac parfait pedig egy jó nagy meglepetés a maga karakteres ízével.
A desszertek is jól sikerültek, a tiramisu rendkívül könnyű volt és egyik desszert sem volt túl édes, aminek mi kimondottan örültünk.
A végén az ajándék panna cotta kellemes lezárása a vacsorának.

Egyszóval mindenkinek ajánljuk, hogy próbálja ki ez a franciás-magyaros bisztró éttermet, nem igazán tudtunk hibát találni semmiben. Az étteremben megfordult vendégek véleménye tehát beigazolódott, köszönjük a tippet ;)

La Perle Noire restaurant
Chef: Koncz László
Az étterem címe:
1063 Budapest, Andrássy út 111.

Látogatás dátuma: 2014. március 19.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2014.04.02. 11:37:02

Érik egy látogatás, sajnos az Étterem Héten le kellett mondanunk a foglalást. Remélem, hogy hasonlóan jól főznek, mint korábban ugyanitt a Baraka.

Étterem kóstoló · http://www.diningcity.hu 2014.04.02. 11:46:29

@Étteremkritikus:
nekünk is nagyon tetszett, főleg a sertésszűz!
Tipp: az Étterem Hét EXTRÁN, Április 14-20-ig újra ki lehet próbálni a La Perle győztes menüit... :D