fokep_2020.jpgA 2024. márciusi XXV. DiningCity Országos Étterem Hét alkalmával összesen 190 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges, 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 4.117-en küldték el véleményüket a március 7-28. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2024. tavaszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont- és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Külön gratulációját fejezi ki az Etyeki Kúria Borászat, mely minden győztes étterem részére egy-egy bor- és pezsgőválogatást ajánlott fel elismerésének kifejezéseként.

Budapest - TOP 3 a 9.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Tapassio
2. Gundel Étterem Kávéház
1. Costes Downtown Étterem

costes.jpgCostes Downtown Étterem -
Tóth Gergely /Operatív Igazgató, Costes Group/

„Nagyon hálásak vagyunk a vendégeknek, akik ilyen szép számmal látogattak el az éttermünkbe a DiningCity Országos Étterem Hét alkalmával. Rendkívül izgalmas volt először ilyen eseményen részt venni, azért pedig különösen hálásak vagyunk, hogy egyből sikert arattunk győztesként. Hatalmas köszönet illeti a Costes Downtown teljes csapatát is, akik munkája nélkül nem érhettünk volna el ilyen remek eredményt.
Fontosnak tartjuk, hogy a hazai közönség is megismerje a fine dining vendéglátás világát, és ez az esemény remek lehetőséget biztosított erre. Szenvedéllyel dolgoztunk azon, hogy minden vendégünknek különleges élményt nyújtsunk, és örömmel tapasztaltuk, hogy ezek az erőfeszítések gyümölcsözőek voltak. Reméljük, hogy az általunk kínált ízek és atmoszféra emlékezetes élményekkel gazdagították Önöket.
Köszönjük, hogy részesei lehettünk ennek a különleges alkalomnak, és várjuk Önöket újra szeretettel!”

Budapest - TOP 3 a 7.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Buda Gourmet Bistro
2. Manna Lounge & Étterem
1. The Station (Mercure Budapest Castle Hill)

station.jpgThe Station (Mercure Budapest Castle Hill) -
Asztalos Gergely /A’la Carte Manager/ és Szathmáry Dániel /séf/
„A The Station 2022 óta megkerülhetetlen név lett a DiningCity Országos Étterem Héten résztvevő, kiváló éttermek között. Ezt mi sem igazolhatná jobban mint, hogy negyedszerre is elsők lettünk kategóriánkban.
Köszönjük ezt régi és új vendégeinknek.
Büszkék vagyunk, mert ezt a szenvedélyt és szakmaiságot egy négyszáz szobás szálloda mindennapi feladatainak ellátása mellett álmodjuk és valósítjuk meg.
Hagyományosan, egy összetett éttermi élményre felépített gasztronómiai gondolkodásmódot képviselünk, melyet laza kozmopolita hangulat egészít ki.
Továbbra is célunk, hogy boldog és elégedett vendégeket szolgálhassunk ki.”

Budapest - TOP 3 az 5.900 Ft-os kategóriában:
3. Ono Poke Bowl & Bar (V. kerület)
2. Fermento Pizzéria
1. Il Pastaio Ristorante and Bar

il_pastaio.jpgIl Pastaio Ristorante and Bar -
Kovács Lajos /étteremvezető/ és Beke Zsolt /konyhafőnök/

„Nagyon vártuk már a tavaszt, a jó időt, és természetesen a mi szezonunk kezdetét jelző tavaszi DiningCity Országos Étterem Hetet. Nagyon örülünk neki, hogy egy év után, újra sikerült megnyernünk a kategóriánkat és felléphettünk a képzeletbeli dobogó első fokára. Nagy öröm számunkra, hogy egyre több visszajáró magyar vendégünk van az Étterem Hét jóvoltából. Köszönjük a hozzánk látogató vendégek értékeléseit, a dicséreteket és az építő kritikákat is. És természetesen a személyzetnek is nagy-nagy köszönet, amiért szívvel-lélekkel végzik a munkájukat. Ez az eredmény minősíti a csapat munkájának összhangját is.
Folyamatosan azon dolgozunk, hogy aki nálunk ebédel, vagy vacsorázik, mosolyogva, elégedetten, egy élménnyel gazdagabban távozzon tőlünk. Kollégáim nevében is gratulálok az összes résztvevő és helyezett étteremnek!
Dolce Vita :) ”

Országos lista - TOP 3 étterem a 9.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Mirage Étterem és Kávézó (Hajdúszoboszló)
2. Fiastyúk Udvarház (Csór)
1. Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)

szel_fiai_1.jpgSzél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl) -
Prisztóka Tibor /tulajdonos - ügyvezető/

„Tisztelt DiningCity Olvasók, Étterem Látogatók, Vendégeink & Borbarátaink!

Örömmel értesültünk róla, hogy egy év után visszatérve, megismételve korábbi eredményeinket, immár 11.-ik alkalommal értünk el első helyezést a DC rendezvényen.
Vendégeink értékítélete szerint az újjáépített Fogadó, éttermünk, csapatunk, értékeinket megtartva, az egyre nehezedő körülmények ellenére is tovább fejlődött...

A korai tavaszban a mi húsvéti előzetes ajándékunk az volt, hogy nem várt sok vendég látogatott ki hozzánk "Nyúl York"-ba.
Vendégeink között szép számmal akadtak, akik a gasztro-, és borturizmust nálunk kapcsolták össze, saját készítésű naturális borainkkal, ételeinkkel, szállóvendégként Fogadónkban, a szőlőföldek között megpihenve.
De hisz ez volt a cél, amikor pont ide és ezért építettük fel Fogadónkat, éttermünket, borászatunkat.

Az étteremhét lényegét abban látom, hogy megmutassuk vendégeinknek:
- A legjobbak közé tartozó alapanyagokat, fűszereket a világ messzi országaiból, miként lehet integrálni a hazai ízek világába.
- A tradíció értelmezését a mai "főzőműsoros" világunkra vonatkoztatva, és annak általunk kiművelt applikációját.
- Az ételeink és boraink elkészítésében törekszünk a nem "túlbonyolított", mégis változatos, kreatív ételek megalkotására, bennük -borainkkal együtt- a valóságos, őszinte ízeket prezentálni. "No Plastic Brothers!"

Alapelvárás, mi szerint vendégeinket úgy szolgáljunk ki, hogy "jó oka" legyen visszatérni hozzánk. Mintha haza jönne...
Mottónk nem változott: Egyszerűen, tisztán, méltósággal és tisztelettel.
Ugyanakkor örömmel és mosollyal az arcokon.
Az alapanyagok, az ételek és vendégeink tekintetében is.

Ennek köszönhető a "Vidék legjobb konyhája" díj után a 11.-ik első hely.
Jól esik, és nem lehet megszokni!
Tenni sokat tettünk érte, az összes kollégánkkal közösen, kitartással, sokszor lemondással, szívből és lélekből végzett munkával.
Ez az a jól végzett munka, amely tükröződik ezen az eredményen. Köszönöm mindegyikőjüknek, és szívből gratulálok hozzá.

Vendégeink részére is hálával tartozunk, hisz Önök nélkül, nélkületek ezt nem értük volna el. Legközelebb? Jövőre? Ugyanitt? Őszintén remélem!

T-Bor és Csapata”

Országos lista - TOP 3 étterem a 7.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Echo Restaurant & Cafe (Tihany)
2. Bistorant Restaurant Winebar (Szeged)
1. Donautica Étterem és Hotel (Fadd-dombori)

donautica.jpgDonautica Étterem és Hotel (Fadd-dombori) -
Gaál Miklós /hotel manager/

„A Donautica Étterem és Hotel csapatával évek óta azon dolgozunk, hogy törzsvendégeink mellett a nagyközönség figyelmét is magunkra irányítsuk.
A DiningCity Országos Étterem Hét programja elhozta nekünk ezt a szép sikert is!
Köszönjük vendégeinknek a rengeteg kiváló értékelést, amely alapján első helyezést értünk el a vidéki éttermek között, a 7.900 Ft-os kategóriában.
Ez a nagyszerű elismerés vendégeink részéről megerősít bennünket abban, hogy érdemes folytatnunk a minőségi gasztronómia népszerűsítését.
Bízunk abban is, hogy ez az első hely sok új vendéget inspirál arra, hogy eljöjjön hozzánk és személyesen tapasztalja meg a varázslatos Donautica élményt Domboriban!”

Országos lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os kategóriában:
3. Il Baffo by Avalon (Miskolc)
2. Malomkert Sörház (Veszprém)
1. Apátsági Rege Cukrászda (Tihany)

apatsagi.jpgApátsági Rege Cukrászda (Tihany) -
Kovács Roxána /üzletvezető/

„Ezúton is köszönjük Vendégeinknek, hogy újra és újra megtisztelnek minket bizalmukkal! Csapatunkkal minden nap azon dolgozunk, hogy a hozzánk betérők igazi Rege élményben részesüljenek!
1961 óta igyekszünk a hagyományokat megújulással elegyíteni, mind a sütemények, Apátsági kávék és a levendula terén. Folyamatos fejlődésünknek köszönhetően az év minden napján megkóstolhatják villásreggeli, egész napos brunch kínálatunkat is. Büszkék vagyunk kollégáink vendégszeretetére és kiemelkedő munkájára, akik minden nap alázattal helytállnak.
Szeretettel várjuk Önöket az ’Apátság királyi páholyában’!
Aki egyszer rátalált, az visszatér és mi szeretettel visszavárjuk."

Különdíjak kategóriák szerint lebontva

3. helyezett: Rosinante Étterem (Szigetmonostor) - 9.900 Ft
4. helyezett: Urbán Betyár Étterem és Néprajzi Élményközpont - 9.900 Ft
5. helyezett: Dabas Deli Bistro (Dabas) - 9.900 Ft

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
Április 15-21. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni a márciusi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon!
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint a márciusi héten.

Asztalfoglalás április 8. (hétfő) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül érvényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.