A 2019. március 18-24. közötti XVI. DiningCity Országos Étterem Hét ismét kiváló vendégszámmal zárult! Összesen 138 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges, 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 2.515-en küldték el véleményüket a március 18-26. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2019. tavaszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Budapesti lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Via Luna étterem
2. La Perle Noire Restaurant and Lounge
1. Manna Lounge & Étterem

mannarw19_03.jpgManna Lounge & Étterem - Ferró Péter és Csigaházi Balázs /étteremvezetők/
„Hatalmas örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a vendégek véleménye alapján számos kiemelkedő vendéglátó hely közül éttermünket választották az Országos Étterem Héten idén először indított exkluzív kategória legjobbjának.
Éttermünkben nagy hangsúlyt fektetünk a minőségi vendéglátásra és igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a nálunk eltöltött idő valódi élménnyé váljon.
Szeretjük új, érdekes étel technológiákkal megismertetni vendégeinket, melyben Darusa Richárd séfünk vendéglátás iránti alázatát és szeretetét emelnénk ki elsősorban.
Úgy érezzük, hogy a Manna étterem Budapest egyik olyan gasztronómiai helyszíne, ahová mindenkinek érdemes ellátogatni.
Reméljük, hogy ez a siker kihat az elkövetkezendő időszakra és még többen lesznek kíváncsiak ránk.
Köszönjük szépen vendégeinknek, hogy szavazataikkal hozzásegítettek bennünket az első helyezéshez, mely nagy öröm számunkra, hiszen az Ő véleményük a legfontosabb!”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Spoon Cafe & Lounge
2. Antré étterem
1. Columbus Hajó

columbusrw1903.jpgColumbus Hajó - Szekula László /ügyvezető/ és Tobai Róbert /chef/
„Évek óta részt veszünk a DiningCity Országos Étterem Hét sorozaton, mert fontosnak tartjuk, hogy minél több magyar vendégnek meg tudjuk mutatni, milyen is a Columbus Hajón elkölteni egy finom vacsorát és eltölteni pár kellemes órát. Az elhelyezkedésünknek köszönhetően a külföldi a’la carte vendégek között népszerűek vagyunk, de a hazai látogatók inkább csak céges vagy családi rendezvények, esküvők alkalmával fedezik fel maguknak a Columbus Hajót. Ezért is óriási öröm most ez az első helyezés számunkra, és reméljük, hogy a ráadás héten résztvevők is mind-mind elégedettek lesznek a szolgáltatásainkkal, és visszatérő vendégekké válnak.
Hatalmas köszönet jár kollégáinknak, akik nélkül ez a siker nem jöhetett volna létre! Tobai Róbert Séf irányítása alatt egy szuper konyhai csapat állt össze az utóbbi években, akik a felszolgáló kollégáinkkal karöltve erejükön felül megtettek mindent ezen a héten azért, hogy a magas vendéglétszám ellenére is tökéletes élményekkel távozhassanak tőlünk az Étterem Hét résztvevői. Gratulálunk a többi kategória győztes éttermeinek is!”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Mimama Konyhája
2. Buda Gourmet Bistro
1. Eiffel Bistro & Bar

eiffelrw1903.jpgEiffel Bistro & Bar - Kondor Gábor /társ-tulajdonos/
„Nagyon büszkék vagyunk, hogy az Eiffel Bistro - immár harmadik alkalommal - az abszolút első helyen zárta a DiningCity Étterem Hét gasztro-programot saját kategóriájában. Az Eiffel Bistro indulása óta, azaz öt éve vesz részt ebben a remek kezdeményezésben. Örömmel látjuk, hogy vendégeink elégedettek az általunk kínált választékkal, minőséggel, olyannyira, hogy idén bisztrónk újfent elnyerte a legjobb étteremnek járó közönségdíjat.
A közeljövőben újabb helyszínen is várjuk vendégeinket, az Eiffel Bistro-ban megszokott profizmussal és minőségben hozzuk el Újbudára az olasz konyhát, az április elsején nyitó Ciao Mamma Ristorante éttermünkbe. Terveink szerint a Ciao Mamma a nyitást követően szintén csatlakozni fog a DiningCity Országos Étterem Héthez, és reméljük, hogy az Eiffel Bistro-hoz hasonló közönségsikereket érünk majd el ezzel az éttermünkkel is.”

Országos lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. 67 Étterem (Székesfehérvár)
2. IKON étterem (Debrecen)
1. Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)

szel_fiairw1903.jpgSzél Fiai Fogadó (Nyúl) - Prisztóka Tibor /tulajdonos/ és Csapata
„Tisztelt DiningCity Olvasók, Étterem Látogatók, Vendégeink & Borbarátaink !
Örömmel értesültünk róla, hogy újfent első helyezést értünk el az Étterem Hét rendezvényen.
Látszólag nem idetartozó dolog jutott eszembe erről: Floyd Mayweather Jr. amerikai váltósúlyú profi ökölvívó, az egyik kedvencem.
Ő az, aki karrierje során nagypehelysúlyban, könnyűsúlyban, kisváltósúlyban, váltósúlyban és nagyváltósúlyban is világbajnok lett, miközben pályafutása végét nehézsúlyban fejezte be.
Mi is végigjártuk a "ranglétrát", miközben folyamatosan fejlődtünk, és örültünk, amikor minden évben, Étterem Héten, újabb, és újabb, emeltebb szintű menükategóriát, ételkompozíciókat mutathattunk be vendégeinknek.
A koncepcióm egyszerű, akár az ízlésem. Beérem mindenből a legjobbal. :-) Nincs kompromisszum! És ezt igyekszünk vendégeinknek is nyújtani.
Az Étterem Hét lényegét abban látom, hogy megmutassuk vendégeinknek a legjobbak közé tartozó alapanyagokat. Az ételek elkészítésében mi a gondolkodásmódunk, és mire vagyunk képesek, bűvészmutatványok nélkül.
A tradíció mai állapotokra vonatkoztatott, általunk kiművelt applikációját. A nem "túlbonyolított", mégis változatos, kreatív ételeket, bennük a valóságos, nem az adalékanyagokkal turbósított, őszinte ízeket.
"No Plastic Brothers!"
Az Étterem Hét rendezvényt nem egyfajta "torkos" csütörtökként éljük meg leárazott ételekkel, hanem kiváló -és egyébként lényegesen drágább- ételsorokat mutatunk be, elérhető áron.
Nálunk EZ a reklám helye.
A marketing "direkt", ennél közvetlenebb nem is lehetne, hisz a vendégeinknél valósul meg. Ebben kiemelkedő szerepe van a DiningCity kezdeményezésének.
Elgondolkodom azon is, hogy elnézve a különféle ma oly divatos étterem listákat, mi vajon hol is vagyunk? És miért? De ma már a válasz nem is érdekel. Tudom. És már nem fontos.
Nem ezeket a listákat nézzük, hanem a vendégeinket. Akik 20.-ik éve elégedett mosollyal az arcukon távoznak tőlünk. És viszont látjuk Őket.
Ők nem a mobil cégek annyira hajszolt "új ügyfelei", akik ismeretlenül is nagyobb kedvezményt kapnak, mint akik már 20 éve előfizetőik. Ők, és mi együtt vagyunk a hűségesek. És itt a pont. A hűség pontja.
Mi a minőséghez, és ahhoz az elvhez vagyunk hűségesek, hogy minden vendéget úgy szolgáljunk ki, hogy ő (is) visszatérő, hűséges vendégünk legyen. Mottónk nem változott: Egyszerűen, tisztán, méltósággal és tisztelettel. Az alapanyagok, az étel és a vendégeink tekintetében is.
Ugyanakkor örömmel és mosollyal az arcokon. A munkánk és vendégeink felé egyaránt...
Tisztelt Vendégeink -köztük számos hozzánk először látogató- szavaztak, és ez az újabb első hely - ahogy a több is-, az Ő véleményük és dicséretük, felénk.
Tenni sokat tettünk érte, az összes kollégánkkal közösen, kitartással, sokszor lemondással, szívből és lélekből végzett munkával. Ez az a jól végzett munka, melynek öröme tükröződik ezen az eredményen. Köszönöm mindegyikőjüknek.
Nagy szeretettel köszöntöm kollégáimat, a résztvevő éttermeket és dolgozóikat, a DiningCity szervező csapatát, és nagyra becsült Vendégeinket!
Önök nélkül, nélkületek ezt nem értük volna el. Áprilisban, a DiningCity Extra Héten újfent találkozunk!”

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Kikelet Étterem és Kávézó (Pécs)
2. Viator Apátsági Étterem (Pannonhalma)
1. Avalon Ristorante (Miskolctapolca)

avalonrw1903.jpgAvalon Ristorante (Miskolctapolca) - Bajusz Gergely /gasztronómiai igazgató/ és csapata
„Mérhetetlen nagy öröm számunkra, hogy sikerült ebben a kategóriában az első helyezést kiérdemelnünk! Az, hogy idén kezdtük meg első közös együttműködésünket a DiningCity-vel és azonnal a legjobb értékelést kaptuk, hatalmas izgalommal tölt el minket! Az Étterem Héten több, mint 220 vendégnek szolgáltuk fel menüinket és a vendégek többsége úgy távozott, hogy a legjobb értékelést adta. Azt hiszem ez többet mond minden szónál.
Konyhánkban Itália ízeit, színeit, zamatosságát transzportáljuk a tányérokra. Az olasz konyha egyszerűen káprázatos, ezt akartuk bemutatni az Étterem Héten is. A szívet melengető carbonara, vagy a vajpuha, omlós grillezett argentin steak lenyűgözte vendégeinket, a fogások végén pedig desszertjeink úgy csattantak fel, mint egy őrült fieszta a szájban. A hozzánk betérő vendégeknek kedves, figyelmes kiszolgálásban van részük, nálunk mindennapos, hogy az étteremvezető vagy a séf odasétál a vendég asztalához, hogy azonnali visszajelzést kapjon a felszolgált ételekkel kapcsolatban. Ezért a törődésért nagyon hálás vagyok kollégáimnak. Nálunk minden vendég élményét a szívünkön viseljük, azt hiszem ettől lesz igazán jó egy étterem, no meg persze a mesés ételektől.
Az Étterem Hét alatt sem hoztunk kompromisszumokat a minőség rovására, ugyanazokat a válogatott minőségű alapanyagokat használtuk fel, mint az állandó étlapunkon szereplő ételkülönlegességekhez. Hiszünk abban, hogy a jó energiákkal készült ételeket az emberek megérzik, ezért mi valóban a szívünk-lelkünk belefőzzük az ételeinkbe.
Egyszóval a sikernek sok összetevője van, mesterien kell komponálni az elemeket, mind a tányéron, mind a vendégekkel való törődésben, ez nálunk remekül működik. Elmondhatom, hogy mára már egy nagyon jól összeszokott kis csapatunk van, ahol minden óramű pontossággal működik. Az, ami itt a Bükk lábánál, a fák mögött történik varázslat! Remélem ennek minél többen részesei lesznek!
Továbbra is szeretettel várunk minden kedves új ízélményekre éhező vendéget és ezúton is küldjük ölelésünket azoknak, akik értékeltek minket és ezzel hozzásegítettek e megtisztelő elismeréshez!”

Országos lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Lokalista Bistro (Miskolc)
2. Bistorant Restaurant Winebar (Szeged)
1. Malomkert Sörház (Veszprém)

malomkertrw1903.jpgMalomkert Sörház (Veszprém) - Szücs Balázs /ügyvezető/
„Mesterszakácsunk vezénylésével címvédő posztunkat negyedszerre is büszkén öltjük magunkra. Pozíciónkat megtartani még körültekintőbb előkészületeket és odaadóbb munkát, erőfeszítést igényel. A folyamatos megújulásunknak, trendkövetésünknek köszönhetően megtiszteltetés, hogy immáron negyedszerre, egymást követően az első helyezettként delegálhatunk. Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy Vendégeink értékelték csapatunk elhivatottságát, utánozhatatlan szakmaszeretetüket és lelkiismeretes munkájukat. A dicsőítő visszajelzéseket köszönjük minden kedves Vendégünknek és külön magas elégedettség számunkra, hogy ételeinkkel, felszolgálásunkkal új Vendégkört köszönthetünk. Az Étterem Héten való ismételt sikeres szereplésünk azt bizonyítja, hogy továbbra is jó úton haladunk és tartva magunkat a teljesítményfokozáshoz, vendégelégedettséghez, számos meglepetéssel, újítással készülünk. Hálásak vagyunk Vendégeinknek a pozitív minősítésekért, nagyon köszönjük, hogy méltányolják, értékelik hivatásunkat, erőfeszítéseinket! Szeretettel várunk továbbra is minden kedves Vendéget a Malomkert Sörházba, a Királynék városába."

Különdíjak kategóriák szerint lebontva
5.900 Ft-os Exkluzív kategória:
- Legjobb konyha: Société Bistro
- Legjobb kiszolgálás: Solier Cafe (Gödöllő)

4.900 Ft-os Prémium kategória:
- Legjobb konyha: Planet Sushi (Allee)
- Legjobb kiszolgálás: Nika Étterem

3.900 Ft-os kategória:
- Legjobb konyha: Rosinante Étterem (Szigetmonostor)
- Legjobb kiszolgálás: Matrjoska Kroshka Vegetáriánus/Vegán Étterem

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)
Étterem Hét 'EXTRA':
Április 8-14. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni a márciusi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon!
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint a márciusi héten.

Asztalfoglalás április 2. (kedd) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül érvényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.