fokep_2020.jpgA 2020. október 9-18. közötti XIX. DiningCity Országos Étterem Hét alkalmával összesen 134 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges, 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 3.394-en küldték el véleményüket az október 9-21. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2020. őszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont- és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Budapesti lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. MészárSteak Kitchen
2. Little Budapest
1. High Note Skybar

high_note_skybar_staff.jpgHigh Note Skybar - Pálfi Csaba /étteremvezető/ és Jóvér Ferenc /séf/
„Már idén márciusban is feltűnt a budapesti Liszt étterem kreatív csapata, amikor kategóriájának nyertese lett a DiningCity megmérettetésén. Most ugyanez a szárnyaló fantáziájú, összeszokott szakácsközösség az Aria Hotel Budapest másik étteremhelyiségében, a High Note SkyBarban bizonyított újra.

Sokan kérdezik, mi a sikerünk titka, pedig a megfejtés itt van a vendégeink előtt: egyrészt a csodás Aria Hotel zenei tematikája olyan harmonikus közeget kínál kollégáinknak, amiben egyszerűen jobb alkotni, mint máshol.

Másrészt a SkyBar annyira lenyűgöző atmoszférával rendelkezik, amitől olykor még mindig elakad a lélegzetünk. Budapest legjobb arcát csodálhatjuk meg itt nap, mint nap – mindent, amitől igazán jó ebben a sokszínű városban élni. Ezért engedtünk a visszatérő vendégkéréseknek, és a korábbi koktélkínálat mellett idén már à la carte reggeli-, ebéd- és vacsoramenüvel is szolgálunk. Ezt az élményt élhetik át a DiningCity vendégei is sűrítve: a látványban, a hangulatban, és persze ételeink ízeiben.”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. New York Café
2. Flyby Steakhouse (Budaörs)
1. Café 57 Restaurant

cafe_57_csapat.jpgCafé 57 Restaurant - Szalay Zsuzsanna /étteremvezető/
„Ez egy nagyon fontos győzelem a CAFE57 csapatának!

Minden esetben büszkék lennénk a DiningCity Étterem Hét győzelmet jelentő első helyezésének, de ez most mégis sokkal többet jelent számunkra! A jelenlegi, a vendéglátóipar számára különösen nehéz időszakban válik talán még világosabbá, ami éttermünk legfontosabb alapelve: Mindent a vendégekért! De ezt csak abban az esetben tudjuk megmutatni, ha vannak vendégeink. Márpedig rengetegen választottatok bennünket az Étterem Héten is. Örültünk minden ismerős és új arcnak, köszönjük a kizárólag pozitív visszajelzéseiteket.

Ahogy az Étterem Hét alatt is láthattátok, éttermünkben a verseny alatt és ezután is betartunk minden feltételt, ami a biztonságos üzemeléshez szükséges, mindezt a lehető legemberibb módon.

Külön köszönet jár az összes kollégánknak, akik a megváltozott körülmények és a magas vendéglétszám mellett is garantálták a tökéletes élményeket az Étterem Hét résztvevői számára. Gratulálunk a többi kategória győztes éttermeinek is!”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Parisi 6
2. Ciao Mamma Ristorante
1. Buda Gourmet Bistro

budagourmet.jpgBuda Gourmet Bistro - Blaskó Mihály /étteremvezető/ és a Buda Gourmet Csapata
„Kedves Vendégeink, Barátaink, Kollégáink!

Nagy büszkeséggel és örömmel tölt el minket, hogy majd egy év elteltével sikerült visszahódítanunk a díjat. Rengeteg munkát fektettünk abba, hogy sikeresek lehessünk most is. Az elmúlt évben sok minden változott körülöttünk és számos nem várt új helyzettel és kihívással kellett megküzdenünk. Ebben az időszakban nagyon sok dolog lett más a szeretett szakmánkban, ami miatt a mindennapi működésünk is több odafigyelést, összpontosítást, toleranciát és türelmet kívánt!

A siker alapja a stabilitás, hogy Kollégáink nagy részével már több éve együtt dolgozunk. Fóti Tamás séfünk kreativitása és irányítása mellett a tányérra varázsolt ételeinket a pályán dolgozók örömmel és büszkén ajánlhatják és szervírozhatják vendégeinknek. Csapatként működünk!

Köszönjünk szépen vendégeinknek, hogy bíztak bennünk és értékelésükkel hozzásegítettek minket ehhez a díjhoz, ami miatt megerősödve, bizakodva és örömmel várjuk az előttünk álló téli időszakot.

Bízunk abban is, hogy a következő Országos Étterem Hét során még több étterem tud majd csatlakozni és lesz részük hasonló sikerélményeben, és a szó legszorosabb értelmében VENDÉGLÁTÁST tudnak adni, mert erre sajnos most sokuknak nincs lehetősége!

Köszönettel, Blaskó Mihály - étteremvezető és a Buda Gourmet Csapata”

Országos lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. 67 Étterem (Székesfehérvár)
2. Kistücsök étterem (Balatonszemes)
1. Avalon Ristorante (Miskolctapolca)

avalon.jpgAvalon Ristorante (Miskolctapolca) - Bajusz Gergely /gasztronómiai igazgató/ - Avalon Park Kft.
„Óriási boldogság mindenki számára ez az eredmény. Kora tavasszal sajnos mondhatni félben maradt az esemény, de az már a múlt és bízunk benne, hogy a jövő csak ilyen boldog pillanatokat fog hozni.

Szepesi Gábor Creative chef három különböző menüvel készült. Ez nálunk jól bevett szokás és a vendégek visszajelzésére alapozva - akik már egyszer győzelemre vittek minket a korábbi, 4.900 Ft-os kategóriában - készítettük újra a 3-as menü választási lehetőséget.

Nagy sikere volt az olasz és a Borsod kincsei menüknek körülbelül fele-fele arányban, de a harmadik, vega menü is népszerű volt és örülünk, hogy vegetáriánus vendégeinknek is ízlettek a szakács srácok által elkészített ételek.

Nagyon sok foglalás érkezett az etteremhet.hu-n keresztül és jó volt látni, hogy mindenki jól érezte magát. Ehhez nagyon alázatos kollégáknak a munkájára és hozzáállására van szükség. Nélkülük nem tudnánk ilyen szép eredményeket felmutatni. Továbbra is azt valljuk, hogy itt a Bükk szívében vannak varázslatok, amik legtöbbször valóra is válnak. Köszönjük külön a hostess lányainknak, hogy a sok-sok foglalást nagyon ügyesen kezelték és mindenkinek sikerült minden különleges kérését teljesíteni. A pincérek, szakácsok, chef-ek és üzletvezetők pedig a megszokott módon gondoskodtak mindenkiről egytől-egyig.

Az Avalon Park jelen pillanatba is sok vendéggel dolgozik nap mint nap, mind a Resort Spa részleg, mind a HELLKART és a Maya és Maya Dzsungel játszóház, és nem utolsó sorban a másik vendéglátó egységünk, az Avalon Sörkert grill éttermünk is. Bárki, aki ellátogat hozzánk az nem mehet el sem éhesen, sem csalódottan.

Rendkívül büszkék vagyunk és továbbra is várunk mindenkit nagy szeretettel és várjuk a remélhetőleg megrendezendő Étterem Hét Extrát, amiben mindenképpen ott szeretnénk lenni.

Hajrá Avalon, hajrá Miskolc, hajrá Borsod!”

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Mirage Étterem és Kávézó (Hajdúszoboszló)
2. Öreg Miskolcz Étterem (Miskolc)
1. Fiastyúk Udvarház (Csór)

fiastyuk_foto.jpgFiastyúk Udvarház (Csór) - Rostási-Szabó József /tulajdonos/ és Rostási-Balogh Szilvia /étteremvezető/
„Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el az elért helyezésünk különösen annak fényében, hogy az idei, 2020-as évben vettünk részt először az Országos Étterem Héten. Köszönettel tartozunk a vendégeinknek, akik bizalmat szavaztak a fiatal, alig egy éve működő éttermünknek és a konyha alapját képező biogazdaságunknak.

Ezt az eredményt nem érhettük volna el a remek konyhai csapatunk nélkül, így hálás köszönettel tartozunk minden kollégánknak, különösen Krizsán Gábor executive chefnek és Jancsek Péter séfhelyettesnek, akik nemcsak a szakmai tudásuk legjavát adják bele nap mint nap minden egyes felszolgált fogásba, hanem szívvel-lélekkel, a friss, kifogástalan minőségű alapanyagok iránti elkötelezettséggel, példamutató szakmai alázattal fordulnak a hivatásuk felé. Az ő érdemük is, hogy a vendégeink jó része hamar visszatérő vendég lett, s egyre többen kezdik újra értékelni a hagyományos, helyben megtermelt bio alapanyagokra épülő, igényes, kreatív konyhát.”

Országos lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Hotel Írottkő Étterem (Kőszeg)
2. Malomkert Sörház (Veszprém)
1. Lokalista Bistro (Miskolc)

lokalista.jpgLokalista Bistro (Miskolc) - Tóth Gábor /étteremvezető/
„Az első hely elnyerése harmadszorra már ’könnyű volt’.

Amikor először lettünk Étterem Hét győztesek a vidéki kategóriában, nem titkoljuk, erőn felül dolgoztunk, hogy megfeleljünk. Második alkalommal valószínűleg a címvédés hajtott minket leginkább a dobogó felső fokáig, de harmadszorra már ’könnyű volt’.

Az ételeink jók, az üzlet hangulata bisztró a javából, a munkatársak szívből dolgoznak, igazi csapatként, de ami mindennél fontosabb, az a vendégeink és a Lokalista között kialakult különös életszerű kapcsolat, ami azt is megengedi, hogy időnként hibázzunk, és azt is, hogy jóvá tegyük.

Egy biztos, több száz vendég látogatott el hozzánk a mostani DiningCity Étterem Héten! Ha Ők elégedettek voltak, akkor már megérte!

Köszönjük, hogy jöttetek!

Örülünk, hogy jó volt Nektek!

Mi boldogsággal és még nagyobb felelősséggel fogadtuk el az eredményt!

Mindent megteszünk a továbbiakban is.

Csapatunk nevében köszönünk mindent és Szeretettel várunk Benneteket továbbra is a Lokalista Bisztróba!”

Különdíjak kategóriák szerint lebontva

3.900 Ft-os kategória:
- Legjobb konyha: Flow Vegan Bistro
- Legjobb kiszolgálás: La-Guna étterem és mori sushi

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
November 2-8. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni az októberi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon!
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint az októberi héten.

Asztalfoglalás október 28. (szerda) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül érvényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.