rw_201903_gyoztes.jpgA 2021. október 1-10. közötti XX. DiningCity Országos Étterem Hét alkalmával összesen 100 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges, 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 2.908-an küldték el véleményüket az október 1-14. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2021. őszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont- és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Budapesti lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Dunacorso Étterem
2. Bigfish Lánchíd Restaurant
1. Tapassio

tapassio.jpgTapassio - Kártyás Mihály és Vermes Áron (étteremvezetők) és
a Tapassio Csapata

„Két éve, 2019 decemberében, a Tapassio indításakor kíváncsian vártuk milyen fogadtatásra talál Budapesten a spanyol konyhán túlmutató tapasozás. Bátran nyúltunk további mediterrán nemzetek fogásaihoz, ötvözve a magyar konyha klasszikusaival. Nagy örömünkre szolgál, hogy a vendégek értékelése alapján, a 2020-as év különdíja után idén összetettben éttermünket választották az Országos Étterem Hét legjobb éttermének, a budapesti Exkluzív menükategóriában. Mindez megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk és ugyanezzel a lelkesedéssel folytassuk tovább.
Várjuk Önöket szeretettel a hét minden napján a Tapassioban.”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Salaam Bombay indiai étterem
2. Imázs Thai & Japán Étterem
1. Flow Vegán Bisztró

flow_1.jpgFlow Vegán Bisztró - Antalóczy György /tulajdonos/, Zsolnay Gergely /séf/, Szommer Olivér /üzletvezető/
„Szeretünk részt venni a DiningCity Országos Étterem Hét rendezvényén, rengeteg munkával és készüléssel jár, de közben óriási szakmai kihívás és fejlődési lehetőség az egész csapatnak.

Az előző évben elnyertük a legjobb konyha különdíját, hatalmas elismerés, hogy idén az egész budapesti ’Prémium kategóriát’ sikerült megnyerni. Különösen nagy becsben tartjuk ezt az elismerést a vendégeink részéről, mert ez azt jelenti hogy a vírus miatti lezárások után igazi csapatként sikerült újra indulni.

Már az előző évi legjobb konyha különdíja is nagyon sokat jelentett nekünk abból a szempontból, hogy fenntarthatóbb, növényi alapú étteremként helyt tudtunk állni a mezőnyben. Idén Zsolnay Gergely séf és nagyszerű csapata emelte a tétet és még különlegesebb menüt álmodott meg, amire rengeteg dicséretet kaptunk a vendégeinktől.
Hogyan nyerhet egy vegán étterem ebben a mezőnyben?
Meglepő, komplex de mégis egyensúlyban lévő ízharmóniák, jó minőségű összetevők és egy profi csapat.

Ez az elismerés még inkább megerősít minket abban, hogy igenis lehet növényi alapon magas színvonalú gasztronómiai értéket létrehozni és versenyre kelni a többi étteremmel. Köszönjük szépen a világ legszuperebb vendégeinek, akik idén ellátogattak hozzánk és örömmel láttuk hogy sok új vendéget is köszönthettünk a soraik között. Reméljük, hogy ez a díj segít minél több emberben felkelteni a kíváncsiságot, hogy megtapasztalják milyen remek ételeket lehet készíteni kizárólag növényi alapanyagokkal.”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Il Pastaio Ristorante
2. Ciao Mamma Ristorante
1. Buda Gourmet Bistro

buda_gourmet_1.jpgBuda Gourmet Bistro - Blaskó Mihály /étteremvezető/ és
a Buda Gourmet Csapata

„ Hosszú időt követően tudtuk magunkat megmérettetni a DiningCity Országos Étterem Hét keretein belül.
Már nagyon hiányzott az ezzel járó jó értelemben vett feszültség, készülődés és munka.
Az elmúlt években rendszerint jól szerepeltünk, ami miatt az elvárás is nagyobb lett a vendégeink felől és magunknak is meg szerettük volna mutatni, hogy egy ilyen rendkívül nehéz időszakot követően is tudunk kiemelkedőt nyújtani.
Az elmúlt évben sok minden változott a mi életünkben és munkánkban is. Emiatt is nagy izgalommal vágtunk neki az idei versenynek, hiszen szerettünk volna bizonyítani a vendégeinknek és magunknak is, hogy tudtunk fejlődni, tanulni a hibáinkból és egy kicsit meg is újulni.
A konyhán séfeink Bartha Zoltán és Sedró Róbert vezetésével nagyon jó és ötletes menüt álmodtak meg, amit a vendégeink legnagyobb megelégedésére örömmel tudtunk szervírozni. Ennek is köszönhető, hogy a kiszolgálás részre kizárólag maximális értékeléseket kaptunk.
Étteremvezetőként boldogabb és büszkébb ember nem lehetek, és csak kívánni tudom, hogy másoknak is legyen része hasonlóban!
Köszönöm az egész Csapatnak és gratulálunk a további helyezetteknek is!”

Országos lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Kistücsök étterem (Balatonszemes)
2. 67Sigma Restaurant (Székesfehérvár)
1. Fiastyúk Udvarház (Csór)

fiastyuk.jpgFiastyúk Udvarház (Csór) - Rostási-Szabó József /tulajdonos/ és Rostási-Balogh Szilvia /étteremvezető/
„Felemelő érzés, hogy a tavalyi Prémium kategóriában való győzelmünket idén a legmagasabb, Exkluzív kategóriába lépve meg tudtuk ismételni! Köszönjük az ide látogató vendégeknek, hogy nagyra értékelték a minőségi, részben saját termesztésű, bio alapanyagokra épülő konyhánkat. Nagy öröm számunkra, hogy az Étterem Hét jóvoltából egyre többen fedezik fel az igényes, szezonalitást szem előtt tartó vendéglátást.

Külön szeretnénk megköszönni minden kollégánknak, hogy kitartottak mellettünk a járvány válságos ideje alatt. Továbbra is célunk, hogy minden egyes vendégünk számára ünneppé varázsoljuk a Fiastyúk-élményt, és ebben külön köszönet Krizsán Gábor executive séfnek és persze a csapat minden tagjának! „

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Gusto13 Bistro (Veszprém)
2. Lokalista Bistro (Miskolc)
1. Szomszéd Bisztró és Közösségi Tér (Debrecen)

szomszed.jpgSzomszéd Bisztró (Debrecen) - Tóth Tamás /étteremvezető/,
Izbéki Gábor /séf/ és a Szomszéd csapata

„Őszintén mondhatom, nem számítottunk erre a díjra, hiszen a célunk csupán annyi volt, hogy az alkalomra komponált különleges menüsorokat a vendégeink jó hangulatban fogyaszthassák el és ízelítőt kaphassanak a Szomszéd konyhájából kikerülő minőségi fogásokból. Nekünk már ez is bőven elég lett volna, de persze még boldogabbá tesz, hogy az értékelések erről ilyen pontos és kézzel fogható visszajelzést adnak.

Mindez azért is tölt el valódi büszkeséggel, mert a Szomszéd nyitása óta nem telt el még egy év sem, mégis sorban érkeznek a személyes és szakmai visszajelzések arról, hogy jó úton járunk, amin érdemes kemény munkával és alázattal tovább menni. Ezek újra és újra megerősítenek minket abban a hitben, hogy a minőségi vidéki gasztronómiára igenis van igény, és a kompromisszumok nélküli minőségkereséssel, gondos odafigyeléssel és teljes odaadással szervezett vendéglátás megtalálja a közönségét. Erről tanúskodik nekünk ez a díj is, amit a legilletékesebbek ítéltek nekünk: a vendégeink.

Minden szakmaiság és munka kevés volna azonban az általunk elvárt színvonal létrehozásához és folyamatos szinten tartásához a megfelelő csapat nélkül. Büszkén mondhatom, hogy a Szomszédban ez is adott: kollégáink egytől egyik osztoznak a vendéglátás iránt érzett szenvedélyünkben és kiemelkedő szakmai felkészültséggel, emberi hozzáállással dolgoznak nap mint nap, hogy vendégeink minden tekintetben jó élményekkel távozhassanak. Nélkülük mindez nem sikerült volna, rendkívül büszke vagyok rájuk!

Felemelő érzés, hogy az Országos Étterem Hét alatt hozzánk ellátogató új vendégek közül sokan azóta már visszatértek hozzánk barátaikkal, családjukkal, ismerőseikkel kiegészülve. Számunkra ez a valódi elismerés! A feladatunk persze itt még nem ér véget; továbbra is maximális odafigyeléssel és alázattal dolgozunk, hogy minden új „szomszéd” elégedetten térjen vissza hozzánk! Szeretettel várunk mindenkit, aki szívesen belekóstolna a Szomszéd ízeibe és megtapasztalná a bisztró családias hangulatát!

Szomszéd Bisztró és Közösségi Tér, ahol jó enni, inni, beszélgetni.”

Országos lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Malom Étterem (Miskolc)
2. Hotel Írottkő Étterem (Kőszeg)
1. Malomkert Sörház (Veszprém)

malomkert_1.jpgMalomkert Sörház (Veszprém) - Szücs Balázs /ügyvezető/
„Mesterszakácsunk vezénylésével 2019. tavasza után ismét sikerült 1. helyezést elérni kategóriánkban. Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy Vendégeink értékelték csapatunk elhivatottságát, utánozhatatlan szakmaszeretetüket és lelkiismeretes munkájukat.

A visszajelzéseket köszönjük minden kedves Vendégünknek és külön elégedettség számunkra, hogy ételeinkkel, felszolgálásunkkal új Vendégkört köszönthettünk. Az Étterem Héten való ismételt sikeres szereplésünk azt bizonyítja, hogy továbbra is jó úton haladunk és tartva magunkat a teljesítményfokozáshoz, vendégelégedettséghez, számos meglepetéssel, újítással készülünk. Hálásak vagyunk Vendégeinknek a pozitív minősítésekért, nagyon köszönjük, hogy értékelik hivatásunkat, erőfeszítéseinket!
Szeretettel várunk továbbra is minden kedves Vendéget a Malomkert Sörházba, a Királynék városába."

Különdíjak kategóriák szerint lebontva

Legjobb Konyha Budapest & környéke:
5.900 Ft-os Exkluzív kategória - Etalon Restaurant /Hotel Tiliana/
4.900 Ft-os Prémium kategória - Galopp Major (Gyál)
3.900 Ft-os kategória - Little Geisha Can Cook

Legjobb Konyha Országosan:
5.900 Ft-os Exkluzív kategória - Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)
4.900 Ft-os Prémium kategória - Barabás Étterem (Debrecen)
3.900 Ft-os kategória - La Riva Étterem és Hotel (Siófok)

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
Október 25-31. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni az októberi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon!
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint az októberi héten.

Asztalfoglalás október 20. (szerda) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül érvényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.