fokep_2020.jpgA 2022. október 6-16. közötti XXII. DiningCity Országos Étterem Hét alkalmával összesen 140 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges, 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 2.707-en küldték el véleményüket az október 6-20. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2022. őszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont- és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Külön gratulációját fejezi ki az Etyeki Kúria Borászat, mely minden győztes étterem részére egy-egy bor- és pezsgőválogatást ajánlott fel elismerésének kifejezéseként.

Budapest és környéke - TOP 3 a 9.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Dabas Deli Bistro (Dabas)
2. Tapassio
1. Matild Café & Cabaret

Matild Café & Cabaret - Selim Ölmez /Matild Palota igazgató/
„Nagy öröm és megtiszteltetés számomra, hogy a vendégek visszajelzései alapján a Matild Café & Cabaret nyerte az idei DiningCity Országos Étterem Hét exkluzív kategóriáját. Számunkra mindig a dobogó legfelsőbb foka a cél, legyen szó vendégeink kényelméről, gasztronómiai fogásaink ízvilágáról vagy arról, hogy milyen atmoszférát teremtünk már abban a pillanatban, amikor valaki belép hozzánk.
Maradandó élményt szeretnénk kínálni azoknak, akik minket választanak és a jövőben is arra fogunk törekedni, hogy szolgáltatásaink minősége Magyarország élmezőnyében tartsa a Matild Palotát. Természetesen az Étterem Hét elmúltával is szeretettel várjuk megújult étlapunkkal és szezonális ajánlatainkkal vendégeinket.”

Budapest és környéke - TOP 3 a 6.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Gigi’s Budapest
2. The Station (Mercure Budapest Castle Hill)
1. Manna Lounge & Étterem

Manna Lounge & Étterem – Ferró Péter / étteremvezető/
„Hihetetlen nagy büszkeséggel tölt el, hogy idén már 2. alkalommal lettünk kategóriagyőztesek az Országos Étterem Héten. Az, hogy minket választottak a Prémium kategória legjobbjának, hatalmas elismerés mind az ételeink minőségét, mind pedig kollégáink munkáját tekintve.
Fontos számunkra, hogy nem csak az új vendégek, de a visszatérő látogatók elvárásainak is megfeleljünk, ezért mindig nagy hangsúlyt fektetünk az új ízek és a tányérok megalkotására.
Hiszünk abban, hogy a Manna Lounge & Étterem színvonalas bisztró kínálata és különleges elhelyezkedése tökéletes választás, legyen szó A la carte étkezésről, a vasárnapi Sunday Brunch programunkról, céges rendezvényekről vagy egy esküvőről is. Ezért is reméljük, hogy hamarosan ismét találkozunk, itt az Alagút tetején.
Még egyszer köszönjük minden kedves vendégünknek, hogy az Étterem Hét keretében ellátogatott hozzánk és megtisztelt szavazatával és köszönöm kollégáim helytállását is, hiszen ez a siker egy fantasztikus csapatmunka eredménye.”

Budapest és környéke - TOP 3 a 4.900 Ft-os kategóriában:
3. Il Pastaio Ristorante and Bar
2. Flow Specialty Coffee Bar & Bistro
1. Buda Gourmet Bistro

Buda Gourmet Bistro - Blaskó Mihály /étteremvezető/ és a Buda Gourmet Csapata
„Kedves Vendégeink, Barátaink!
Óriási örömmel fogadtuk, hogy sikerült újra megvédeni a helyezésünket!
Nagyon készültünk és hatalmas volt a várakozás a vendégek részéről is, mi sem bizonyítja jobban, minthogy néhány óra alatt lefoglalták az összes helyet hozzánk. Köszönjük a bizalmukat és a szavazataikat!
Ezeken a versenyeken van lehetőségünk más oldalról is megmutatni magunkat, nem csak az "all you can eat" szegmensben.
Számunkra ezért is külön büszkeség, hogy egy más működési szisztéma mellett is tudunk magas szintet képviselni a vendégeink felé!
Aki hozzánk ellátogat, azt biztosan mondhatom, hogy megtapasztalja milyen is az igazi VENDÉGLÁTÁS. Minden egyes KOLLÉGÁMNAK hálás vagyok és büszke rájuk, hogy ilyen sikereket tudunk elérni évről-évre közösen!
Bízom benne, hogy még sok hasonló sikerben lesz része éttermünknek, egyben szeretnék gratulálunk a többi résztvevőnek helyezéstől függetlenül, akik hasonló odaadással vettek részt idén is a versenyben. Kívánom, hogy legyen mindenki számára az előttünk álló nehéz időszak vendégektől zajos! Jövőre veletek ugyanitt!”

Országos lista - TOP 3 étterem a 9.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Végállomás bistro&wine (Miskolc)
2. Sulyom Tájétterem (Sarud)
1. Szél Fiai Fogadó és Cellárium (Nyúl)

Szél Fiai Fogadó (Nyúl) - Prisztóka Tibor /tulajdonos/ és Csapata
„Tisztelt DiningCity Olvasók, Étterem Látogatók, Vendégeink & Borbarátaink!
Örömmel értesültünk róla, hogy egy év szünet után visszatérve, megismételve korábbi eredményeinket, újfent első helyezést értünk el.
A márciusi Étterem Hetet kihagytuk. Újjáépítettük a házat, éttermünket, csapatunkat, úgy, hogy értékeinket megtartva, a nehéz körülmények ellenére tovább fejlődhessünk.
Bár ez napról napra nehezebb, kitartunk.
Az Étterem Hét lényegét abban látom, hogy megmutassuk vendégeinknek:
- A legjobbak közé tartozó alapanyagokat, fűszereket.
- A tradíció értelmezését a mai világunkra vonatkoztatva, és annak általunk kiművelt applikációját.
- Az ételek elkészítésében mi a gondolkodásmódunk, hogyan lehet nem "túlbonyolított", mégis változatos, kreatív ételeket alkotni, bennük a valóságos, őszinte ízeket prezentálni. "No Plastic Brothers!"
Alapelvárás, mi szerint vendégeinket úgy szolgáljunk ki, hogy "jó oka" legyen visszatérni hozzánk. Mintha haza jönne...
Mottónk nem változott: Egyszerűen, tisztán, méltósággal és tisztelettel. Ugyanakkor örömmel és mosollyal az arcokon.
Az alapanyagok, az ételek és vendégeink tekintetében is.
Ennek köszönhető, hogy visszatérésünk után újfent, a legutóbbi "Vidék legjobb konyhája" díj után a 10.-ik első helyet értük el kollégáinkkal együtt.
Tenni sokat tettünk érte, az összes kollégánkkal közösen, kitartással, sokszor lemondással, szívből és lélekből végzett munkával.
Ez az a jól végzett munka, amely tükröződik ezen az eredményen. Köszönöm mindegyikőjüknek.
Önök nélkül, nélkületek ezt nem értük volna el.
Jövőre? Ugyanitt? Őszintén remélem!”

Országos lista - TOP 3 étterem a 6.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. LaBor Bistro Koszt és Kvártély (Tokaj)
2. Gusto13 Bistro (Veszprém)
1. Lavender Terasz (Balatonvilágos)

Lavender Terasz (Balatonvilágos) - Németh Andrea /ügyvezető/
„Mindenek előtt nagyon szépen köszönjük kedves Vendégeinknek az állandó nagy érdeklődést éttermünk iránt a DiningCity Országos Étterem Hét kapcsán is! Nélkülük, az Ő inspirációjuk, részvételük nélkül nem nyerhettünk volna immáron másodszor.
Köszönjük a DiningCity csapatának is a lehetőséget, hogy ennyi új, nálunk eddig még nem járt Vendégnek mutathattuk meg magunkat, ételeinket.
A Lavender külön DiningCity ételsorokkal és megkülönböztetett figyelemmel készült ismét erre a kiemelkedő alkalomra. Talán nem véletlenül a steak-menü volt a legnépszerűbb, hiszen steak- étteremként a hűtőnkből igazán markáns húsok közül tudtunk választani. Alapból mindig több kontinens prémium marhahús választékával -köztük a japán WAGYU-val- várjuk kedves steak-imádó Vendégeinket. Felszolgáló kollégáink is maximálisan hozzáadták szakértelmüket, figyelmességüket, hogy a hangulat is megfelelő legyen a különleges alkalomhoz.
Korunk -sajnos- folyamatosan markáns kihívás elé állítja a gazdaság minden szereplőjét, de talán túlzás nélkül lehet állítani, hogy a vendéglátás és az idegenforgalom a legjobban érintett ebben. Éppen azért dolgoztunk, dolgozunk minden ezen a rendezvényen részt vevő étteremmel együtt mi is, hogy megmutassuk, egy ilyen bizonytalan időszakban is biztosan és egyenletesen jó minőségben tudunk ízeket, élményt, hangulatot adni az étterembejáró vendégközönségnek a pandémia árnyékában éppúgy, mint a jelenlegi helyzetben.
Úgy gondoljuk, hogy csakis a becsületes munkának és a minőségi vendéglátásnak van túlélési esélye, tehát a színvonalból lefelé jottányit sem szabad soha engedni. Ezen ösvényen haladva kívánjuk tovább folytatni működésünket kiváló kollégáinkkal együtt, akiknek egytől-egyig köszönetet szeretnénk mondani a szenzációs teljesítményükért!
Reméljük, hogy Ön, Önök, mi, és így EGYÜTT KÖZÖSEN is rövid idő alatt túl lesz, lesznek, de leginkább LESZÜNK ezen a „különös” időszakon és újból, de már a problémák leküzdésével együtt járó bölcs vidámsággal tekintünk majd vissza itt a Lavenderben finom ételek, italok mellett, jó társaságban az elmúltra, mert ebben a szép szakmában a Vendég jóléte, elégedettsége a működés alapja.
Ajánljuk tehát Önöknek szeretettel magunkat és a hozzánk hasonló gondolkodású hazai éttermeket! Végezetül csak 3 szót még:
KÖSZÖNJÜK! KÖSZÖNJÜK! KÖSZÖNJÜK!”

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os kategóriában:
3. Hotel Írottkő Étterem (Kőszeg)
2. Bivstro - Bivaly Bistro (Veszprém)
1. Malomkert Sörház (Veszprém)

Malomkert Sörház (Veszprém) - Szücs Balázs /ügyvezető/
„A Malomkert Sörház idén 6. alkalommal nyerte el az Étterem Hét első helyezettje címet a vidéki éttermek között. Amellett, hogy mennyi munkával jár egy ilyen esemény profi kivitelezése, óriási erőt ad nekünk, hogy a visszajelzések alapján mindenki elégedetten állt fel asztalunktól. Nagy szükségünk van most erre az erőre, ebből táplálkozunk az év végi céges évzárók és a januárban esedékes szállodabővítés idejére is a nagy hajtáshoz.
Külön szeretném megköszönni Fáy Balázs éttermi és Holczer László konyhai csapatának a kiemelkedő munkát, nélkülük nem sikerülhetett volna!
Reméljük, hogy októberi vendégeink visszatérnek majd hozzánk az év többi időszakában is, és jó hírünket elviszik családjuknak, barátaiknak, munkatársaiknak is, ez volna a legnagyobb nyeremény számunkra. A jövőre nézve annyit ígérhetünk, hogy jöjjön bármilyen nehézség, mi maradunk: várjuk a vendégeket, terítjük az asztalt a szebbnél szebb esküvőkhöz, családi rendezvényekhez, és jövőre is részt veszünk az Országos Étterem Héten!"

Különdíjak kategóriák szerint lebontva

Legjobb Konyha különdíj:
1. helyezett: FLYBY Steakhouse (Budaörs) - 9.900 Ft
2. helyezett: Trattoria Serafina - 6.900 Ft
3. helyezett: Spice Lab indiai étterem - 6.900 Ft

Legjobb Kiszolgálás különdíj:
1. helyezett: Miapia x Meat Again glutén- és laktózmentes Grill Étterem - 6.900 Ft
2. helyezett: Vadrózsa Étterem - 9.900 Ft
3. helyezett: Random House Restaurant (Mende) - 9.900 Ft

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
November 2-6. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni az októberi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon!
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint az októberi héten.

Asztalfoglalás október 27. (csütörtök) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül érvényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.