rwblog.jpgA 2022. március 17-27. közötti XXI. DiningCity Országos Étterem Hét alkalmával összesen 114 résztvevő étteremben próbálhattak ki a Vendégek különleges, 3 fogásos menüajánlatokat.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést!
A megjelent Vendégek közül 2.628-an küldték el véleményüket a március 17-31. közötti időszakban a DiningCity étteremajánló weboldalára.
A beérkezett értékelések alapján kihirdetjük a 2022. tavaszi Étterem Hét legjobb éttermeit, több kategóriában.

(a toplistánál csak azokat a véleményeket vettük figyelembe, melyek mögött a rendszerünkben valós asztalfoglalások voltak, továbbá az értékelések pont- és darabszámát is számoltuk, illetve minden étterem esetében súlyoztuk az eredményeket, így egy valóban a Vendégek véleményét tükröző hiteles és 100%-ig független éttermi toplista alakult ki)

Budapesti lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Városliget Café & Restaurant
2. Gundel Étterem Kávéház
1. Manna Lounge & Restaurant

manna_22t.jpgManna Lounge & Restaurant - Ferró Péter /étteremvezető/

„Nagyon nehéz két évet tudunk magunk mögött, ezért is rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a vendégek véleménye alapján ismét elsők lehettünk az Országos Étterem Héten, a prémium kategóriában.
Megtiszteltetés számunkra, hogy sokan voltak kíváncsiak a Manna Lounge & Étteremre. Részben azért, mert éveken keresztül a kategória győztesei voltunk, részben azért, mert sokan nyitottak számukra új helyek, ízek felfedezésére. Éttermünk csapata igyekezett a legmagasabb színvonalon, a tőle elvártaknak megfelelve „versenyezni” és különösen nagy öröm számunkra, hogy egyre többen keresik az igényes vendéglátást, melynek mi is elkötelezett hívei vagyunk itt, az Alagút tetején.
Sok visszatérő vendég látogatott el az Étterem Hét alkalmából, akik sokszor nagyobb elvárással érkeztek, így még fontosabb volt számunkra, hogy egy jól együttműködő csapatunk legyen, hiszen a fogások minősége és külleme mellett fontos a kiszolgálás minősége is. Az eredmény azt mutatja, hogy sikerült ezt megvalósítani és „jó szájízzel” távozhattak tőlünk.
Köszönjük vendégeinknek, hogy szavazataikkal az első helyezés eléréséhez segítettek, mely nagy inspirációt jelent éttermünk személyzetének abban, hogy a színvonalat megtartsuk, sőt tovább fejlődjünk.
Szeretettel várunk mindenkit, aki megkóstolná a Manna ízeit! ”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Jardinette Kertvendéglő
2. Salaam Bombay indiai étterem
1. The Station (Mercure Budapest Castle Hill)

station_22t.jpgThe Station (Mercure Budapest Castle Hill) -
Hajas Viktor /F&B manager/, Asztalos Gergely /F&B supervisor/, Szathmáry Dániel /executive chef/ és a The Station csapata

„A ’The Station’ gasztro koncepciójának és szakmai fejlődésének meghatározó eleme a vendégértékelés alapú megmérettetés. 2020 tavaszán már lettünk elsők az Országos Étterem Héten, ezt a sikert építettük tovább első helyünk megszerzésében. Törekszünk a komplex éttermi élmény megvalósítására, bemutatva alapanyagokat, készítési módokat vagy a fogások eredetét.
A The Station eszmeiség négy pillére: Bisztró, Egészségtudatos, Magyaros, Grill. Ezeket ötvözzük tematikus és szezonális ajánlatainkkal, bátran tovább gondolva nemzetközi klasszikusokat is. Szállodai étteremként nagy hangsúlyt fektetünk minden DiningCity megjelenés reklám értékére is. Szeretettel várunk mindenkit a hét minden napján.”

Budapesti lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Senbazuru Bistro
2. Little Geisha Can Cook
1. Buda Gourmet Bistro

buda_gourmet_22t.jpgBuda Gourmet Bistro - Blaskó Mihály /étteremvezető/ és a Buda Gourmet Csapata

„Minden évben nagyon várjuk már a DiningCity Étterem Hetet.
Számunkra kiemelten fontos és izgalmas a részvétel, mivel az év nagy részében a büféasztalos rendszerünkkel látjuk vendégül az ide érkezőket, így ezekben a hetekben egy teljesen más oldalunkról ismerhetnek meg minket.

Az elmúlt évek tapasztalata az, hogy a jó szereplésnek köszönhetően sok visszatérő vendéggel találkozunk a hétköznapjaink során is.
A mostani hétre is hosszú ideig készültünk. Nagy izgalommal vártuk az első napot, az első visszajelzéseket és a kommenteket. Már másnap reggel egymásnak üzentek a kollégák, hogy "olvastátok a tegnapi hozzászólásokat, reakciókat?" Mindenki nagyon szerette volna megnyerni ezt a hetet. Csak erről szóltak a napjaink, folyamatosan az értékeléseket néztük. :-)
Konyhánkon Bartha Zoltán és Sedró Róbert séfeink irányításával egy rendkívül jól kommunikálható és letisztult menüt sikerült a vendégeink elé szervírozni.
Juhos Richárd étteremvezetőnk gondoskodott a megszokott magas szintű szervízről, amiben kiváló partnerei voltak Kollégáink egytől-egyig! De jól is jött a régi kolleginák segítsége. :-) Köszönjük Hölgyeim!

Mindenkinek jár az elismerés, hogy ekkora örömben részesülhettünk ebben az embert próbáló időszakban! Köszönjük vendégeink bizalmát és a kiemelkedő értékeléseiket!
Kivételesen büszke vagyok mindannyiukra és bízom benne, hogy a jövőben is együtt tudunk maradni, tovább tudunk fejlődni és további sikereket elérni!
Szeretném még gratulációnkat és tiszteletünket kifejezni, minden a versenyben résztvevő étteremben dolgozó kollégának!
Sok elégedett vendéget és Jó Egészséget Kívánok!”

Országos lista - TOP 3 étterem az 5.900 Ft-os Exkluzív kategóriában:
3. Macok Bisztró (Eger)
2. Sulyom Tájétterem (Sarud)
1. Fiastyúk Udvarház (Csór)

fiastyuk_22t.jpgFiastyúk Udvarház (Csór) - Rostási-Balogh Szilvia /étteremvezető/ és Rostási-Szabó József /tulajdonos/

„Nagyon büszkék vagyunk, hogy zsinórban harmadszor győztünk a vidéki éttermek között!
Köszönjük a hozzánk látogató vendégeknek az értékelést, különösen hálásak vagyunk a sok-sok visszatérő vendégnek, hiszen ez megerősít bennünket abban, hogy a Fiastyúk-élmény találkozik az ide látogatók igényeivel.
És természetesen köszönetünket szeretnénk kifejezni Krizsán Gábor executive chefnek a menü megálmodásáért és a Fiastyúk-csapat minden tagjának a lelkes és elhivatott munkájáért!”

Országos lista - TOP 3 étterem a 4.900 Ft-os Prémium kategóriában:
3. Lokalista Bistro (Miskolc)
2. Mirage Étterem és Kávézó (Hajdúszoboszló)
1. Gusto13 Bistro (Veszprém)

gusto13_22t.jpgGusto13 Bistro (Veszprém) - Szakál Bálint /üzletvezető/

„A korábbi években megszerzett második és harmadik helyezésünk után idén nagyon boldogok vagyunk, hogy felléphettünk a képzeletbeli dobogó első fokára. Sokat jelent számunkra látni, hogy a befektetett energiánk, munkánk megtérül.
A Gusto egész csapata az év minden napján, így az Étterem Hét idején is azon dolgozik, hogy egy olyan élményt adhasson a vendégeknek, amiért szívesen visszatérnek hozzánk.”

Országos lista - TOP 3 étterem a 3.900 Ft-os kategóriában:
3. Hotel Írottkő Étterem (Kőszeg)
2. Novo Square Étterem - Novotel Hotel (Szeged)
1. Malomkert Sörház (Veszprém)

malomkert_22t.jpgMalomkert Sörház (Veszprém) - Szücs Balázs /ügyvezető/,
Holczer László /séf/, Sík András /étteremvezető/

„Örömmel tölt el bennünket, hogy sikerült elnyernünk újra a kategória díját.
A vendéglátóipar nehéz időszakon van túl, ezért is fontos számunkra, hogy Vendégeink értékelése alapján sikerült 1. helyezést elérnünk, és soha nem látott vendégszámot produkálva, akik ellátogattak hozzánk, megelégedve távoztak tőlünk. Külön öröm, hogy konyhánk új „bisztró” fogásai ízlettek Vendégeinknek, és a rengeteg munka, amit beletett a Sörház csapata, nem volt hiábavaló!

Szuper érzés, hogy az Országos Étterem Hét alatt hozzánk betérő Vendégek közül sokan újra ellátogattak már hozzánk, vagy későbbre foglaltak is asztalt.
Feladatunk itt még nem ért véget, folyamatosan dolgozunk azon, hogy aki a Malomkertben ebédel, vacsorázik, mosolyogva, megelégedve, egy élménnyel gazdagabban távozzon tőlünk.
Szeretettel várunk mindenkit a hét minden napján a Malomkert Sörházban!"

Különdíjak kategóriák szerint lebontva

Legjobb Konyha különdíj:
1. helyezett: Random House Gourmet Bistro (Mende)
2. helyezett: Bálint Borárium (Pázmánd)
3. helyezett: La-Guna étterem és mori sushi

Legjobb ÚJ induló különdíj:
1. helyezett: Gigi's Budapest
2. helyezett: Aranybástya
3. helyezett: MiaPia glutén- és laktózmentes Bistro

GRATULÁLUNK A GYŐZTESEKNEK! :)

Étterem Hét 'EXTRA':
Április 19-24. között a DiningCity megrendezi az Étterem Hét 'EXTRA' programot, mely keretében még egy extra hét erejéig tudják a Vendégek kipróbálni a márciusi Étterem Hét közönségdíjas éttermeinek győztes, 3 fogásos menüajánlatait, méghozzá változatlan árakon!
A menük és az árak tehát ugyanazok lesznek, mint a márciusi héten.

Asztalfoglalás április 11. (hétfő) reggel 6.00-tól kizárólag a
www.etteremhet.hu oldalon keresztül érvényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.